Guten morgen

Vaknade för ca en timme sen, somnade inte förrens vid 3 i natt satt uppe och kollade på lost, kunde inte sluta när det var som mest spännande lixom.  Nu ligger jag ute på balkongen och solar halvnaken, gör ändå inget för vi bor högst upp och ingen ser..  Skönt att kunna göra precis som man  vill fast man bor i lägenhet här hos mamma, annars brukar det ju vara så att man kan se in till Grannar.. Haha! Älskar sommaren, ligger och lyssnar på wenn nichts mehr geht med Tokio Hotel, förresten så uppade jag precis lite på vår blogg, kila gärna in!
Om ni vill veta så ligger mitt bud fortfarande högst på biljetterna till Tokio Hotel's open air spelning i Paris (parc des princes) Om 5 timmar avgörs det, hoppas att jag får dom! Nu ska jag sola vidare och lyssna på schrei albumet.

PUSS /MIRRE


Kajsa skriver:

Sha, jag undrar hur du fixade flash mediaplayern längst ner påsidan? Har försökt fixa en själv genom hemsidan spm den länkar till, men förstår itne riktigt hur det funkar, fick du hjälp med din eller gjorde du det själv?

2008-05-09 Kl: 22:18:44
URL: http://kajsastolth.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0