DAMP

Sara (www.sorax.blogg.se) här jag bloggar lite till Mirre nu för hennes data/Internet har något problem..Idag har Mirre varit duktig och bokat bil som vi ska köra till Tyskland/Holland! Vi fick tyvärr inte låna hennes pappas bil, men det gör inte så mycket..Så nu fick vi en fin liten VW Golf istället!

Vi ser fram emot denna lilla TH resan sjukt mycket! Det kommer starta den 11 Juni! Mirre, Cirre och Ludde kommer då köra ner hit till Kristianstad för att hämta upp mig och Cassie! Vi förstätter sedan mot Danmark sedan Tyskland, Dortmund där vi ska se TH (den 13/6,  vi köar två nätter). Och för mig blir det första gången! På natten efter denna konserten kör vi vidare mot Nijmegen där vi kommer se TH för andra gången den 14/6! Sedan bär det av hem igen..Men det ska bli riktigt kul!

Sedan några dagar efter detta så åker Mirre ner till Paris för att kolla på TH på Parc Des Princes! Shit, helt underbart för henne!

/Sora

image2032
Lieblings

lisa skriver:

ha en forsatt trevlig torsdag! :)

2008-05-15 Kl: 17:25:46
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
JENNY skriver:

kul att bila också =)

2008-05-15 Kl: 17:31:12
URL: http://jnyyy.blogg.se
isabelle skriver:

TA MED MIG!!!!!
haha, nä men fan vad jag är avundsjuk på er :P

2008-05-15 Kl: 18:15:40
Jenny skriver:

Ni får ha det så bra där! Måste vara sån jävla härlig känsla att stå i ett konserthus, jag har själv aldrig gjort det :P

Ta Tokio Hotel med storm nu! ;)

2008-05-18 Kl: 16:46:08
URL: http://Jeniis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0