Cirre har åkt hem!

Kom nyss hem igen från stan, har lämnat Cirre nu på stationen så nu sitter hon på bussen på väg hem till Nässjö igen! Så tråkigt, man vill inte inse att allting är över än men det är inte långt kvar till nästa äventyr, den 11e Juni bär det av mot Tyskland igen.. Förresten, den dära videon på Tom som jag la upp på youtube har nu över 14 000 kollat på och alla kommenterar olika om vad det är för tjej som pussar han på kinden, men det är Oliver Pocher's tjej som gör det, någon har skrivit att det är en brud från Germans next topmodel eller ex till  en av medlemarna i  "Panik". Såg nu också att många Ryska bloggar har andvänd min video på Tom och Bilden på Bill.. Haha!

Jag vill tillbaka, så hiiiiimla mycket att det inte går att beskriva med ord. Otroligt minne från Oberhausen den 23 Maj först galan som var underbar att killarna vann allt dom kunde, dom ägde galan dom var som kungar! Älskar att se dom lyckliga.. Sen efterfesten som vi fortfarande inte förstår att vi varit på, festat i samma lokal som Bill och Tom, ja precis hör ni hur det låter? Festat med dom, sjukt! Man tänker hela tiden, nej detta händer inte mig, varför just mig? Detta kommer ta sin tid att smälta och nu när Cirre åkt hem är det änu värre, man har umgåts med varandra i en vecka konstant och så bara skiljs man åt så fort. Snart, snart Cirre! Nu hade jag tänkt att städa undan allt i mitt rum, har inte hunnit packa upp min väska än och jag vill inte heller för jag har ingen som helst lust att gå och tvätta och sånt skit nu! Jag skulle bara vilja slänga mig på soffan och kolla på avsnitten av lost som jag har kvar på säsong 3. Eller even better, jag skulle vilja ha förmågan att spola tillbaka och stanna tiden.. Det hade varit något.

/MIRRE


Jag på vårt hotellrum i Dortmund, kvällen innan vi åkte hem!image2075

Vår vackra utsikt från hotellet
image2076

Cirre och jag på tåget på väg til flygplatsen där vi skulle flyga till Dortmund
image2077

Jag i Tysse.. Haha (Tyskland)

image2078

Vårt pimpade hotellrum.. Serri kolla tapeterna, vafan?
image2079

Anonym skriver:

oh MJ där också ju :O haha :D

2008-05-28 Kl: 13:38:26
Jenny skriver:

Haha roliga tapeter! xD Bra att ni pimpade väggarna! ;) Tokio Hotel und Bushido! :D

2008-05-28 Kl: 13:53:42
URL: http://jeniis.blogg.se
marie skriver:

BUSHIDO (L) : DDD

2008-05-28 Kl: 14:17:54
Tanja skriver:

Är så glad för sin skull!!! Så kul att du har fått uppleva det !

2008-05-28 Kl: 14:43:09
URL: http://tanja.webblogg.se
Elviraa skriver:

Åååh heath Ledger:'''/

2008-05-28 Kl: 15:38:11
Gabriella skriver:

Goa bilder :)

2008-05-28 Kl: 17:16:29
URL: http://gabriellas.rattar.e.sexiga.nu
ellen skriver:

hur gjorde ni för att komma in på efterfesten? vare bara att gå in eller? :P ellenslife.blogg.se

2008-05-28 Kl: 19:42:01
URL: http://ellenslife.blogg.se
Anonym skriver:

du ser jätte fräsh ut på bilderna :D

2008-05-28 Kl: 21:36:17
Cicc skriver:

kom hiiiiiit till mig bb :(

2008-05-28 Kl: 23:20:09
URL: http://cicii.blogg.se
Elin skriver:

Så snygg du är=)

2008-05-30 Kl: 20:25:06
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0