Back on track

Nu funkar mitt internet igen, har INGEN aning om vad som hände, min roter fick frispel.. Som ni vet så har jag bokat en bil till vår trip, kommer bli extremt kul! Kollade precis genom lite i TH världen, sjukt mycket händer just nu.. Dom är ju i USA för tillfället och ska snart spela i Toronto där vi var i Februari, dom ska även vara med på Much Music igen, oooh gissa om jag vill vara där!! Gillade ni det där med dagens fråga förresten? Jag tyckte de var en rolig grej, lite annat än bara jag som berättar min dag osv, så ni får vara med och tycka till lite också! Idag filmade jag Tirres dans, som hon ska skicka upp till Umeå till balettakademin där, hope she will get in! För er som är intreserade så avslutade jag nyss andra säsongen på Lost! Haha..  Nu ska jag bli intervjuad av Frida om Tokio Hotel, hon tycker tydligen att jag är Tokio hotels BÄSTA fan, hihi.. Hon ska göra ett projekt i skolan om dom och så ville hon ha med mig, skoj! :D
OCH en grej till, THF is back on track!

/MIRRE

bjussar på några Bill bilder från Hollywood och en het på Tom!
Dom på Bill är perfekta i msn rutan ;)

61805-2038


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0