Ta mig tillbaka!


Jag och Kenza sitter och pratar på msn nu om Toronto, åååh! Jag vill bara dit igen gör om det hur många gånger som helst.. Vi sitter och kollar på våra videos som vi filmade.. Jag börjar snart gråta, så lyckliga vi var.. Speciellt på Much Music då tar jag armen om Kenza och vi bara suger in lyckan.. Bill sjunger rakt till oss, man ser på det senaste avsnittet på Tokio Hotel TV att han sjunger till oss.. Dom har filmat det framifrån så man ser det klart och tydligt.. KÄRLEK!! Detta är det bästa jag varit med om i hela mitt liv!!! ♥

61805-1451

Sanna skriver:

Tävling i min blogg! Var med du med vettja :)

2008-03-21 Kl: 21:57:35
URL: http://sannakumlin.blogg.se
KärlekÅtTh<3 skriver:

Åååh ... Snacka om att jag är avendsjuk !
Din kompis Kenza, gillar hon Tom eller Bill ?

2008-03-21 Kl: 22:29:14
Jasmine skriver:

Glad Påsk! :)

2008-03-22 Kl: 00:40:21
URL: http://assmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0