(mobilbloggar) MAN FÅR BARA KÖRA TRE VARV I EN SVENSK RONDELL!! Ha

0_1.jpg
(mobilbloggar) MAN FÅR BARA KÖRA TRE VARV I EN SVENSK RONDELL!! Haha, är på väg till höganäs i Tirres bil med Carro och Gajic i bilen framför oss som vägledning. Jag och Tirre hade aldrig hittat maha. Vi var precis på maxi och handlade massa gott till ostbricka, päron, vindruvor och läsk. I kväll blir det förfest och mys hos Gajics kille som jobbar hela kvällen så vi har lägenheten för oss själva, det bådar inte gott! Stackars Daniel. Fyra brudar själv i hans lägenhet. Ajdå! Påtal om första meningen så körde vi två varv i rondellen innan Carro fattade vilken påfart vi skulle ut på, kära nån! Festa lugnt mina vänner! /MIRRE AND TIRRE

Elin skriver:

förlåt att jag inte komenterar så mycket men älskar din blogg!!!

2008-03-29 Kl: 10:06:38
Emma skriver:

haha !! din blogg är så bäst så att den är med på min . hoppas det är okej

2008-03-29 Kl: 18:22:31
URL: http://emmalarsen.blogg.se
Sanja skriver:

Gajic , maha?? hehe låtersom jugge namn =)
vart kommer du sj ifrån?
kram =)

2008-04-03 Kl: 23:38:58
URL: http://sanjavesna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0