Hos Carro

Nu har jag precia kommit hem till carro, vi tänkte ha lite myskväll köpa lite god mat och hyra en bra film sen hem till mig så stannar hon över. Jag lämnade precis Sarah på stationen, nu känns det verkligen att TH konserten inte blev av när sarah åkte.. :/ Vi var inne på pressbyrån i dag och kollade på bild tidningen från tyskland men där stod bara det vi redan vet och förklaring till hur operationen skulle gå till, nu får han vänta lite till eftersom han tog någon typ av alvedon i går mot sin huvudvärk och man får inte ha något sånt i kroppen under operationen..  D. Jost hade tydligen skällt ut Bill för att han tog alvedon! stackars.. Vissa spelningar är redan flyttade men inte dortmund och sverige änsålänge, kommer väl upp snart hoppas jag!

Nu får ni mina kära läsare dras lite med mitt Tokio Hotel tjat eftersom stackars Bill är sjuk.. Det kan inte hjälpas! Hoppas ni har överseende med det! Hihi.. Nu snart tänkte ja och carro sticka till City Gross och handla lite mat, vet inte riktigt vad men de blir väl tacos eller något som vanligt.. Just nu springer Carro runt och packar väskan, hon bokade också om sitt flyg så hon åker på söndag istället för i går! Skönt att ha henne hemma lite längre.. Nej nu ska vi kila! Hörs senare babes!

/MIRRE

Cassandraah skriver:

Jag står ut med ditt th- tjat . Du har en bästa bloggen som finns :)

2008-03-27 Kl: 17:08:26
Emelie skriver:

haha, aw.. stackars bill som blev utskälld.

2008-03-27 Kl: 18:35:41
URL: http://emmmelie.blogg.se
thess skriver:

Svar: Stackars Bill!
Förresten, vart får du all din fakta ifrån? :P du har liksom alltid det nyaste om Tokio Hotel

2008-03-27 Kl: 19:32:37
URL: http://thererese.blogg.se
Anonym skriver:

Vilka konseter är flyttade? Till vilka datum?

2008-03-28 Kl: 14:50:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0