Hemma igen!

Heeeej allihopa! Nu är jag hemma.. Allt är bra! Nu ska jag och sarah åka och handla lite gott på maxi sen ligga i sängen  och snacka.. Vi har tagit detta helt okej vi, vi är inte så besvikna som vi trodde vi skulle bli innan vi visste att de blev inställd.. Det är en helt annan sak att vara där med alla fansen speciellt dom tyska också, dom är så himla underbara! Sjukt härliga människor.. I går satt vi svenskar i en ring och lyssnade på in die nacht & Geh och satt och böla så kommer dom tyska tjejerna bakom oss och bara kramar om oss alla, helt underbara är dom. Jag berättar lite här i dagarna vad vi sysselsatte oss under den lilla tiden som vi var där men sjukt kul hade vi. Vi alla ses ju i Frankfurt i augusti..  Bill, we have faith in you! ♥ Sarah hälsar..

/MIRRE

Elin skriver:

åh, jag har inte ens fått tårar i ögonen än, men när jag läste ditt inlägg fick jag det. det lät jättefint när du skrev att ni satt i ring och lyssnade på Geh och In die nacht.

2008-03-25 Kl: 21:41:02
URL: http://tomoholic.blogg.se
ems skriver:

Tjoho. Jag tänkte bara påminna om att dina svar på 6 snabba är uppe på bloggen. Om du vill kan du länka så dina läsare kan se svaren också.-

2008-03-26 Kl: 10:37:22
URL: http://emsolicious.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0