HALLO!

Nu är jag tatuerad! yeeeey.. Den blev SUPER SNYGG! Lägger upp bild lite senare när svullnaden gått ner.. De va INTE alls så farligt som ja trodde, de gjorde nästan inte ont alls! Hihi jag är iallafall supernöjd, Tirre va där med mig hela tiden och höll mig i handen lite i början. I morgon blir de hård träning igen nu måste vi bli klara helt med dansen, kom inte alls långt sist.. Blöö jag hade fett med hjärnsläpp! Just nu känns tatueringen som om man brännt sig i solen typ.. Så de e inte alls farligt. Haha! Sitter och kollar på eva&adam nu.. aww från när dom va små, dom super gamla avsnitter "handtag famntag, klapp eller kyss" såå söta dom är. hihi! hejdååå så länge! /MIRRE

SNYGGE BILL!
61805-1520

Rebeccey skriver:

åååh, vad kul ! :D
Jag vill se bild ! :D

2008-03-05 Kl: 17:40:35
Fanny skriver:

Vad tatuerade du för något ? Något med Th ? :):)

Kram Fanny

2008-03-05 Kl: 18:40:06
URL: http://swedishidiot.blogg.se
fredrik skriver:

haha enligt terese pressade du hennes hand så hon tog av ringarna hahaha :D maria! utgång idag! vi ses ute!

2008-03-06 Kl: 17:29:38
URL: http://thefredrik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0