HALLO!

Jag har sovit alldeles för länge (igen) tänkte kila ner på stan en runda med Tirre snart, ska byta armbandet jag fik i present till en storlek större och köpa en barlock till från Tomas Sabo till de armbandet och ett till mitt andra, funderar på pistolen, vad tycker ni? ikväll blir de dans, men inte för Tirre tyvärr, hon är sjuk blöö.. Men i morgon ska vi träna hela dagen dock på vår solo dans, nu måste vi verkligen ha en.. Haha det är bra vi hr ingen dans och tävlingen är den 5 april.. Nä nu måste vi skärpa till oss! Snackade lite med Kenza igår, vi har några planer på gång i sommar och kanske i maj, får se hur de blir! wiiii på fredag kommer Sara hit från K-stad och på lördag ska vi ha TH night! Funderar på att dra ut då också, till tivvan eftersom de inte blev nått sist! Nu ska jag fixa till mig lite sen köra ner och möta Tirre i stan.. Såg att jag fått fler läsare, hoppas ni stannar! :) 
Ha en bra måndag! /MIRRE ♥


61805-1462
Min kise Selma ville modella lite!

sarah skriver:

Sötiskisse!

2008-03-03 Kl: 14:05:16
URL: http://sarahlu.blogg.se
cornelia skriver:

hej hej. jag måste bara säga att jag hittade hit från kenzas blogg. jag tycker att det är väldigt intressant att läsa om dig :) så jag stanar. :D

2008-03-03 Kl: 21:26:38
Anonym skriver:

Trevlig blogg! Och himla söt katt!:)

2008-03-04 Kl: 15:26:07
URL: http://granrudD.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0