Haaalloo!

Det blev en väldigt, väldigt kort visit på väla, hittade inte något träningsställ som vi var ute efter. suck! När vi går ut ifrån stadium får ja en toppen ide och ger mig verkligen inte "VI ÅKER TILL ULLARED!!" Tirre såg lite skeptisk ut men hon gav med sig, så vi körde till statioil, taknade och  köpte lite gott till färden sen satte vi oss i bilen och följde skyltarna mot Göteborg.. FYFAN ja tänker aldrig mer köra när det ös regnar, på vägen dit var det jätte jobbigt för det första så körde där jääätte många lastbilar som man var tvungen att köra om om man inte ville ligga i 80 hela vägen till ullared. Vi höll nästan på att få vattenplaning jag trodde jag skulle dö, mitt hjärta satt uppe i halsgropen fyfasiken så rädda vi blev det var när där var 5 st långtradare på raken kul att ligga bakom dom lixom! Haha neein! Väl framme i ullared regnade det så fruktansvärt mycket, fick panik på dom där förbaskade kundvagnarna också, först hittade vi inga sen fanns det typ 2 st precis vid ingången som tur va. Vi kom ut med lite allt möjligt jag köpte bla. kuddar till min säng och jogging byxor som jag verkligen behöver sen lite annat smått och gott och en present till mammi! Lovar att hon kommer bli super glad, det hade jag blivit.. På vägen hem fastnade vi på Mcdonalds och snacka om att vi va tröttade, skrattade åt precis ALLT! Hahahaha när Tirre skulle ta is i ismaskinen (som var automatisk) innan hon skulle ta i läsk så  håller hon muggen kvar under maskinen och skriker "haaallåååååå sluta, vad händer?" medans muggen bara välde över med is jag bara "meen du får ju ta bort muggen, det är en automatisk sån moj" och TRÖG som hon är så fattar hon fortfarande inte och isen bara rann över sen till slut så klickade de till i hennes lilla hjärna och hon har bort muggen.. Det var länge sen jag skrattade så mycket, alla kollade på oss som om hon va dum i huvet.. Tänk er själva en människa som inte fattar att det maskinen var automatisk, det såg man på lååång väg.. Hahahaha! Nu ska jag prata med mina kära vänner om vårt campande i Dorran! Hörs lite senare i natt! ^^ /MIRRE

61805-1620
image1622


sarah skriver:

HahaaaaaaaaaaaaHAHA, lilla Tïrre då^^

2008-03-12 Kl: 22:20:44
URL: http://sarahlu.blogg.se
Sandra skriver:

Fin blogg ;D

2008-03-12 Kl: 23:19:12
URL: http://samdra.blogg.se
Jenny skriver:

Älskar din blogg! :)

2008-03-13 Kl: 00:02:56
URL: http://jjennny.blogg.se/
Hanna skriver:

Haha! Inlägget blev ännu skönare med bilder till! Dorran!

2008-03-13 Kl: 00:46:15
URL: http://hannaludmila.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0