Guten morgen!

Vaknade som vanligt av min mobil som spelar "monsoon" jätte mysigt.. Fast att man vet att man måste gå upp.. Jag satte om klockan till halv 9 istället.. Mycket värre dock när man somnat om.. Ajaj! Men de e bara att kämpa på, ska bara jobba till 4 så de e inte så farligt.. I går blev de aldrig nån ute kväll, vi va hos carro till ca 11 sen drog vi till tivvan där va RIKTIGT lång kö så vi stack hem igen! Pallar verkligen inte stå i den kön så jag och Tirre ska ut ikväll i stället, hon jobbar också idag så vi har lite sympati för varandra känns mycket bättre. Hihi! Nu har jag precis ätit en god frukost med pappa så jag håller väl mig tills ja slutar jobba. Jag fick en del komentearer om jag är piercare, nej det är jag inte men funderar på att gå som lärling, det hade varit väldigt intressant att göra de, jag har väl en känsla för de där med piercings bara! Have a nice day! /MIRRE


61805-1382
Tom und Bill ^^

jenny skriver:

ha en bra dag =)

2008-03-01 Kl: 12:41:40
URL: http://jnyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0