Godmorgon!

Gick upp för ett litet tag sen och kollade på Tokio Hotel tv avsnitt 18 - Toronto del 2 !! vi är med lite ibland men mest från 5 min och framåt, det är då Bill sjunger till oss.. Hääärligt och se det, jag vill tillbaka. Nuhar jag ätit frulle och sminkat mig nu väntar jag bara i princip på att klockan ska bli kvart över, pappa ska köra mig till stan idag det har ju snöat inatt så jag får inte köra med min bil, har inga vinterdäck. Suck!  Jag ska vara på salongen halv 9 sen jobba från 10 - 20 så tråkigt, ALLA handlar lika dant eftersom det är påsk och så.. I morgon är jag ledig då ska jag försöka få i hop min fråga till Frida tidningen, skitsvårt är det! Man vill ju att den ska vara vettig inte bara någon så som den jag och sarah kom på "Bill, sitter du ner när du kissar?" hahaha.. såå oseriös, tro inte att vi skulle ha den haha vi bara fjöntade oss lite på msn då. Men jag kommer på någon bra! Tänkte fixa allt med mat och så till Dorran i morgon också, typ som nudlar osv.. Sånt som inte behöver stå i kylen eller tilllagas, jag äter nudlar råa vettni.. haha! Nu måste jag gå och ta på mig.. Hörs senare, mobilbloggar kanske från jobbet om mobilen inte dör, har inget batteri..

/MIRRE

61805-1707
Tom och Bill
(zimmer dökumentären)



Nu sitter jag här på jobbet, fick låna Marias data (som printar ut alla våra snygga skyltar i butiken.. Har precis ätit påsk lunch som Ronny bjöd på (chefen).. Ska snart ner igen tänkte bara uppa lite, ikväll blir de RP med Sooooraaa.. Sen åker hon i väg i morron. hur ska jag klara mig utan dina heta sms? haha! Naglarna blev jätte bra, skönt att ha fyllt på dom nu.. Ouuf vad tiden går snabbt när man har roligt, speciellt när man är på rast 30 min är ingenting. Ska kila ner nu igen! /MIRRE

Sara skriver:

Ouuf drool! Jag kom på att jag har missat en massa inlägg ackak vad blir det av mig?! XD Jag sitter i skolan, ska kolla på detta när jag kommer hem senare idag !! hotgeor

2008-03-20 Kl: 11:58:54
URL: http://sorax.blogg.se
Sara skriver:

HAHA måste bara säga asg när jag skulle skriva in de där sifforna som kommer upp innan ens kommentar postasdu vet ? HAHA siffornarna var M3 ASG precis som hotgeor !!

2008-03-20 Kl: 11:59:36
therapie skriver:

härligt med skärtorsdag iaf!! :D
mycket TH här haha ;)

2008-03-20 Kl: 16:19:13
URL: http://therapie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0