Godmorgon!

Har alla haft en bra helg? Min har varit super, Sora har varit här hela helgen vi har slappar, festat och kollat på TH dvderna och massor på datan! Igår kom Anna som också ska med till Dorran (Dortmund) Nu är det bara 21 dagar kvar tills vi ser dom Live och för mig är de tredje gången!! oooh snart är ja världens lyckligaste, älskar de ruset när man står framför dom och bara sjunger med! Gaarh.. Vi åker om två veckor, TVÅ veckor.. Det kommer gå skit fort, som när ja och Kenza skulle till Toronto så började vi smsa varje dag typ 20 dagar innan vi skulle åka, de gick super fort. Ikväll blir de andra avenyn mys med mamsen och syrran framför en god ostbricka, vårt söndags fördriv. Jag älskar söndagar, förr hatade jag dom antagligen för att jag gick i skolan och man började tidigt dagen efter men inte nu, ska jobba på tisdag dock. Behöver lite pengar till alla mina resor nu i vår/sommar.

Nu i helgen var det tävling i Falun, grattis till alla er som vann, önskar jag var där! men Falun är lite långt att köra när det inte går någon buss.. Annars hade vi lätt åkt vi åker istället på tävlingen som är om knappt 4 veckor i Kalmar, dit kör vi så det är lungt! Jag hinner precis komma hem från Sthlm när jag sett TH.. Någon mer discodansare som ska se Tokio Hotel live i Hovet? Det blir liiite panik bara, om ja skulle råka komma hem lite sent på kvällen den 4e så blir de kris, vi åker nämligen den 5e tidigt på morgonen, vi har inte så jätte långt dit, vad kan de ta? kanske 2 - 3 timmar om ens de! så det är väl okej, jag kommer iallafall vara trött och så jävla ledsen! Den tävlingen kommer suga balle för jag kommer vara så ledsen bara för jag åkt från TH och när jag inte heller vet när jag ska se dom igen!

Näääe, nu måste jag försöka göra något vettigt, tänkte gå ner i källaren och kolla efter lite sovsäckar och liggunderlag, kanske nån filt också. Är nämligen hos pappa så tänkte att jag kan lika bra göra det nu när jag är här! Tältet Sarah köpte var helt perfekt 4 manna så vi får plats med våra feta XL väskor. Snacka om att jhag är orolig att våra väskor ska komma bort bara för det hände när jag och Kenza åkte från Toronto, det får INTE hända nu, då vet jag inte vad vi gör vi har ju allt i våra väskor, vårt hem den tiden vi ska köa lixom.. Dom får INTE komma bort! Vi hörs lite senare min kära vänner! /MIRRE


Sara skriver:

Tack för en treevligt helg Mirre (:
SNART DORRAN !! :D IHK

2008-03-09 Kl: 16:02:46
URL: http://sorax.blogg.se
sarah skriver:

Klart dom inte kommer bort, nejneej verkligen inte^^ Vad gör du din bajs, jag tkr du ska vara på msn ju!

2008-03-09 Kl: 17:25:37
URL: http://sarahlu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0