Godkväll

Nu sitter vi här mätta och belåtna, det blev stekt fläskfilé i små bitar med pommes och beirnesås.. (stavning?) mycket gott. Det blev shopping på City Gross haha! Vår goda panacotta står i frysen nu ska snart ta ut den, vi gjorde precis en härlig sås av frysta hallon som vi ska hälla över panacottan. Vi hyrde en film på vägen hem till mig på "hemma kväll" det blev "desperat huors" någon som sett den? Hoppas den är bra, vi bestämde oss för en film som vi såg som verkade skit bra men så läste carro att språket dom pratade på var franska och nej tack! Såg en fransk film för inte så länge sen, det ända ja tänkte på var att dom snackade franska det ska ju vara på engelska annars känns de inte rätt..

I morgon blir de utgång till "trappa upp" i Höganäs.. Har aldrig varit på stället så de ska bli roligt, vi kommer även in som vip eftersom Aleks kille jobbar som vakt där! ouuf så bra de låter haha tror inte det är så speciellt att komma in vip på de där stället men vi kan lika gärna gå dit eftersom vi inte behöver betala något.. maaha! han har även ett STORT spritskåp som aldrig kommer till nytta, då tänkte Aleks att hon skulle dra dit oss (sina spritglada partybrudar) haha.. oooh vad vi kommer ha roligt!! Fast jag har ett problem, vad ska jag ha på mig? Alltid! DAGENS I-LANDSPROBLEM! Vad ska jag ha på mig när vi ska festa i morron? Tänk på barnen i Afrika, dom vet inte ens vad ett u-ringat linne är så klagar jag på att jag inte har något att ta på mig.. usch!  Nu ska vi glo film.. Ha en underbar Torsdag! Nu ska jag krama om Carro! ♥

/MIRRE

thess skriver:

Svar: Jo, i OKEJ`s vet jag :) Men FRIDA-tidningen drar ju sin vinnare imorgon & då är inte jag hemma.
Jaså - väldigt uppdaterad måste hon vara haha ;p

2008-03-27 Kl: 21:16:54
URL: http://thererese.blogg.se
Camilla skriver:

Jasså? Omotiverad? Kanske ska du kolla in min blogg idag då, om du ska till Kalmar tävlingen så kanske du blir lite mer motiverad iallafall! Ha det kalas!

2008-03-27 Kl: 21:49:03
URL: http://camlindstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0