Fredag

Haalloo.. its FRIDAY! Äntligen.. Vaknade dock av att min kunsin ringde och väckte oss kl 9, mindre skönt men lika bra att komma upp ska ju jobba i morgon kl 10. Idag blir de en rejäl slappedag, tänkte baka här hos pappa och se om det går någon bra film på filmkanalerna.. Igår satt jag uppe ända tills 2, kunde somna hur lätt som helst men när jag och Sora är i gång med vårt rp så kan jag inte sluta på tal om henne så åker hon idag sen sen vi om en vecka igen i Dorran.. Yeey! Ouuf Tirre jag tycker synd om dig, tur du har Fredde nu när både jag och din mamma åker iväg. Inatt drömde jag en hemsk dröm, kommer inte i håg så jätte mycket men det var någon med att jag tappade bort Sarah innan vi skulle få nummer på handen så vi fick jätte stor skillnad på våra nummer.. Haha, tuur att jag vaknade då! Nu hade jag tänkt att baka muffins, jag köpte sånna stora formar i går efter jobbet, blev så himla sugen när jag såg folk som köpte sånna det blev även en ben&jerrys (pappa betalar) haha.. har fan inte råd med sånt just nu iallafall inte en glass som kostar 50 spänn..

I morgon blir det utgång, Elin ringde precis och sa att hon gärna hänger med.. Äntligen hon som kämpar så i lumpen ska få ha en girls night out! Carro och Anna kommer "hem" också så antagligen lite förfest hos Carro innan utgång och det blir Tivvan ofcourse! På söndag blir de packning och massor av annat åker ju på måndag till Tyskland från köpenhamn så möter jag brudarna i Dorran sen.. Hihi cant wait. Idag tänkte jag hinna med att åka till typ maxi eller city gross för att inhandla lite mat till resan, tänkte köpa lite nudlar, riskakor och annat dyligt som inte behöver kyla eller nått sånt.. Nä nu ska jag ta ett ryck, tänkte att jag måste städa detta rum också.. Haha har inte städats på hmm.. Ja nått år! Nämen jag städar aldrig här så jag får göra pappa lite glad! Sen ska jag baka muffins..

/MIRRE
61805-1740
Bill.. Get well ♥

Sara skriver:

bill e verkligen het ;)

2008-03-21 Kl: 12:32:54
URL: http://engdahl.tjejsajten.se
Sara skriver:

bill e verkligen het ;)

2008-03-21 Kl: 12:40:15
URL: http://engdahl.tjejsajten.se
Sara skriver:

Ja vårt RP. Helt underbart! Jess och du åker snart till DORRAN OMG!! OMG TIO DAGAR SER VI TH ♥

2008-03-21 Kl: 14:28:45
URL: http://sorax.blogg.se
Petra skriver:

Glad påsk! :D

2008-03-21 Kl: 17:06:56
URL: http://sotnosen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0