europa och usa turnén ÄR INSTÄLLDA för er som inte tror oss är v

0_1.jpg
europa och usa turnén ÄR INSTÄLLDA för er som inte tror oss är vi levande bevis på det! Bill ska laser opereras snarast och kommer troligen bli som vanligt efter ca 2 månader. Är det svårt att förstå att detta INTE är ett falskt rykte? Det är offeciellt!! Allt är inställt fram till juli, nytt konsertdatum för dortmund; den 16 augusti i frankfurt.. Sthlm spelningen blir antagligen i höst men inget är klart än.. /MIRRE!

Rebeccey skriver:

Asså fy faan.. :'(
Jag tycker så jävla synd om honom. Jag skiter fullständigt i konserterna, bara han blir frisk..

2008-03-25 Kl: 13:48:37
Florence skriver:

Tack mirre för att du ger oss uppdateringar hela tiden direkt från plats. Jag är så otroligt ledsen just nu! MEst för Bills skull men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var ledsen för min egen och alla fans skulle också! Hoppas att han blir bra sanrt!!

2008-03-25 Kl: 15:12:23
URL: http://floor.blogg.se
Lena skriver:

Åh, stackars bill;(.. huvudsaken är ju att allt går bra för honom nu!
det är ju bekräftat nu att vi får nya datum iaf:D och det är ju super! men jag är bara rädd att dom kommer pressa upp honom på scenen för tidigt :/
herregud vilken press det är på grabbarna..

2008-03-25 Kl: 18:29:00
Madde skriver:

Det jag inte förstår, är varför dom inte har skrivit de någonstans. Man skriver på fansiter och bloggar men inte på deras egna sida och inte på tex. ticnet eller livenation...

2008-03-25 Kl: 19:04:59
URL: http://neowra.blogg.se
Sandra Jansson skriver:

Aj då! låter inte bra de...
fin blogg försten =)

2008-03-26 Kl: 12:35:50
URL: http://sandras-hollywood.blogspot.com
elin skriver:

han har längre naglar än jaaag :'( ORÄTTVIST! ;) xoxo elin

2008-03-26 Kl: 22:25:18
URL: http://bebygrrl.blogg.se
Anonym skriver:

Men det är ju ganska konstigt eftersom de har satt in en konsert för Rom den 6 juli:S om han nu skulle ställt in till slutet av juli så skulle dom väl inte gjort så?

2008-03-28 Kl: 00:10:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0