En lista x)

Hade det lite tråkigt så jag fyllde i en lista jag snodde av Sarah..
Här kan ni läsa lite mer om mig om ni nu orkar! Hihi
Nu ska jag hoppa i bingen, vi hörs i morgon! Natti

SENASTE GÅNGEN.

Du grät: oh, de va när vi åkte från Toronto så kom en liten tår !
Du tränade: Igår, med Tirre
Du solade solarium: oj, de va år och dar sen.. haha
Du skällde på någon: Det gör jag hela tiden på mitt jobb åt mina kunder men bara i mitt huvud.
Du var utomlands: Buuuhu i Kanada för en månad sen.. Om inte danmark räknas, där är ja rätt ofta, haha!
Du köpte nya kläder: Idag, ett par jogging, men annars var det väl hmm.. i förregår
Du åkte buss: erhm.. man har ju körkort. ;)
Du åkte taxi: Om jag inte minns fel så var det på väg hem till Kenza från arlanda
Du åkte tåg: Hem i från stockholm och Kenza
Du smsade någon: En minut sen, till mami
Du ringde någon: Idag när vi va i Ullared till Sarah skulle säga att ja köpte lite praktiska stuffs till Dorran
Du camade med någon: ljuva fjortis tiden..

HAR DU NÅNSIN.
Hoppat studsmatta: haha, JAAAA!
Ätit fiskbullar: JA, och jag gillar de.. dont blame me!
Tagit kort på dig själv: Japp, det har jag gjort..
Skrattat så att du börjat gråta: Massor av gånger..
Skolkat mer än 3 skoldagar i rad: HAHA om jag har?
Sovit mer än 10 stycken i ett tält: japp.. de va myspys.. ååh vad ja längtar till Dorran nu x)
Badat mitt i natten: yes, i vår kära pool.. fast det händer bara på sommaren
Åkt berg o dalbana och spytt efter det: NÄRA PÅ!!!
Gråtit till en bok: Oh yes I have! Både glädje och sorg..
Varit rädd för tomten:  MASSA gånger!
Fått IG: erhm.. mjoo

FAVORIT.
Band/artist:
Tokio Hotel, Rammstein and xtina
Låt: MASSOR men just nu är det Tokio Hotels "Reden"
Mat: Thai
Färg: Svart
Dryck: Cola zero eller apelsin juice
Känsla: Kär
Lukt: En parfym som får mig att associera till Bangkok
Årstid: SOMMAR
Dag: söndag & fredag
Lärare: aww.. Eva-Britt
Glass: Magnum vit
Godis: om marsipan räknas till godis så lätt marsipan! Annars melontuggumi
Alkoholdryck: xcider
Klädaffär: H&M & ZARA
Film: Alla saw filmerna
Bok: Jag älskar Lisa Marklunds alla verk men om ja måste välja en så är det "Asyl"
Kändis: THAT ONE WAS EASY!! BILL KAULITZ.. x)
Plats/ställe: Min säng och Thailand

61805-1613
B.K

Jake! skriver:

intressant lista och väääldigt fin blogg, om jag vore flicka eller homosexuell pojke så vore bill sååååååå min

2008-03-13 Kl: 01:30:37
URL: http://jakey.blogg.se
Linus skriver:

Cool blogg, tror du skulle gilla ett band som kallar sig för volym. Gå in på www.centrumspel.blogg.se å glo.

2008-03-13 Kl: 09:05:15
URL: http://www.centrumspel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0