VI VAR I HAMBURG UTANFÖR TH'S

MMS

VI VAR I HAMBURG UTANFÖR TH'S STUDIO! Värsta känslan, tog några bilder också. Vi åkte dit och var där vid halv 6 på morgonen så vi har kört hela natten från konserten, nu sitter vi på båten på väg till danmark det suger verkligen man vill inte att det ska ta slut. Vi har haft det helt underbart!! Som ni ser på bilden stod vi långt bak men bara att vara där är som att vara i en dröm. Vi såg hela tiden jätte bra och hörde allt. Bill hade ett jätte fint tal innan ''spring nicht'' man blev helt tårögd. Fan vad dom är bra! Älskar deras musik, livet ska fan vara en tokio hotel konsert. Vi är hemma vid två skulle jag tro, vi handlade nyss på bordershop i tyskland så där blev det lite av varje, allt är ju mycket billigare där. Snart är jag hemma och ska bara packa om väskan till Paris och mot parc des prince!! Efter det blir det kanske Thailand det beror helt på vad flyget kostar, hoppas på att jag kan åka för jag vill verkligen, att åka dit är en befrielse från allt, där känner jag mig hemma, antagligen för att det är mitt andra hem.. Nu ska vi äta lite gott här på båten, hörs när jag är hemma. Saknar er! /MIRRE


Latte skriver:

2008-06-15 Kl: 10:50:10
Anonym skriver:

vad sa han ?? ÄLSKAR TOKIO HOTELLLL !!

2008-06-15 Kl: 10:51:26
Ghostfriend skriver:

Kolla bilderna från T,H konsert igår.

2008-06-15 Kl: 13:28:05
URL: http://kenzakinza.blogspot.com/
Anonym skriver:

Asså du är nog den lyckligaste i världen, shit vad många gånger du fått se dem live! Galet!

Men asså jag undrar, hur har du råd att resa runt överallt? ;O

2008-06-15 Kl: 14:01:47
Ebba skriver:

Gud va lyllig du är som ska till Parc des Prince också! Haha, tre TH-konserter på en sommar (kanske fler?). Det är inte illa pinkat!

Undrar bara hur du har haft tillgång till data...?

Hoppas du har det bra och får det bra! Hälsa TH från mig!

Kramar!

2008-06-15 Kl: 16:27:46
URL: http://klatsch.blogg.se/
Louise skriver:

HERREGUD! Vilken upplevelse! Men hur har du råd med att åka runt hela tiden? :O

2008-06-15 Kl: 20:46:09
Anonym skriver:

Omg vad kul !! :D

2008-06-16 Kl: 12:03:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0