Update

Nu har Mirre hört av sig och berättat att de befinner sig på hotellet & ska just gå och lägga sig. I morgonbitti stiger de upp tidigt som attan, klockan tre redan. De ska samlas en timme senare klockan fyra och ställas upp i nummerordning 8.00 utanför arenan. De kommer hamna i första sektionen och med det kunna stå långt fram. Grattis säger jag bara! Är sjukt avis men samtidigt jätteglad för deras skull :-) Det är inte varje dag man får gå på en Tokio Hotel konsert ju. Hoppas allt går bra och att inga försovningar eller annat förstör deras guldvärda platser i kön.

Nu ligger min hund för övrigt ålandes på golvet  och jämrar sig över nånting, fråga mig inte varför men jag är ganska less på att lyssna på hans 'fina' sång. Och eftersom att jag inte har något mer att upplysa er om angående läget hos vår kära vän Mirre så säger jag med detta adjö för ikväll och önskar er en god natt.

Kram på er :)
/ Klara


isabelle skriver:

vad kul för dom att dom hamnar så långt fram ;D

och tur att mirre har dig som kan uppdatera, riktigt snällt av dig :)

2008-06-12 Kl: 23:05:48
Jenny skriver:

Jag vill faktiskt också vara där, måste jag pinsamt nog erkänna!!

2008-06-12 Kl: 23:55:17
URL: http://jennnylundberg.blogg.se/
Anonym skriver:

2008-06-13 Kl: 11:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0