Första inlägget från mig

Hej på er! Nu är det Klara som skriver. Som Mirre redan har berättat är det jag som kommer sköta hennes blogg under de 5 dagarna framöver då hon och gänget är iväg på sin lilla Tokio Hotel-resa. Direkt  jag får uppdateringar från lyckosten om vad som händer där borta ska jag försöka kasta mig framför datorn så fort jag kan och berätta för er. Troligtvis kommer det även dyka upp bilder också som Mirre kommer visa genom mobilen.  Jag och hon lärde känna varandra genom internet och har snackat där ett bra tag om en massa, och när hon frågade om jag kunde blogga åt henne under den här perioden ställde jag självklart upp på det :) Är det något ni undrar eller vill veta mer om mig är det bara att fråga eller besöka min blogg. (http://klarabellaa.blogg.se)

Nu är som ni redan vet Mirre och kompani påväg ner till Dorran, och som sagt kommer jag upplysa er om nyheter så fort jag får veta något. Jag hoppas att dem får en underbar resa med många oförglömliga minnen och en massa skoj (vilket jag är säker på att de kommer få!)

Det var allt för mig denna gång.
Kram så länge ♥


Lova skriver:

hej hej! fin blogg :)

känner du en tjej som heter Sofie Åsell och som också tävlar i discodans, sån pargrej?

2008-06-12 Kl: 00:40:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0