Söndag

Haallå, jag och Tirre vaknade för en timme sen av att det var skit varmt i rummet. Nu har sommaren verkligen kommit på riktigt, härligt fast det ända jag hatar är just det att man vaknar och är svettig.. Idag blir det träning på dansskolan, vi fick reda på det igår av Eliin att det var friträning från ett till fyra idag, skönt och få träna nu in i de sista fast man inte känner sig alls redo. Tirre har ju varit borta nu i två veckor, då har vi inte kunnat träna på paren alls, det känns lite jobbigt att inte dansen sitter som man vill nu när det är SM, om en vecka! Igår hade vi jätte mysigt nere på gröningen vi drack och rökte vattenpipa jag, Tirre, Eliin och Jessika. Vi satt där fram till elva sen cyklade vi mot tivvan och parkerade våra cyklar där. Efter några timmars dansande och så kännde vi att de räckte, vi skulle ändå träna idag så vi tog cyklen och cyklade hem, usch!! ALDRIG MER cyklar jag hem efter jag varit ute, det var fan jobbigt..  Helsingborg borde vara känd för sina backar, vi gick uppför i en det tog seriöst 10 minuter, riktigt jobbigt! Nej, nu ska jag ta på mig lite träningskläder sen ska jag och Tirre cykla iväg till dansen.. Såg nyss att det är jätte många utlänska bloggar som ändvänder mina bilder från Comet aftershow party, det är bara roligt men inte när dom tar bort min märkning.. Så jag sa till en tjej som har en blogg så nu ändrade hon tillbaka till mitt namn på igen, hon skrev sin jävla logga på bilderna som om de var hennes egna bilder. Aja nu ska jag sticka iväg, hörs senare..

/MIRRE

image1321

image1322

leila skriver:

Kolla in min blogg, jag har den ultimata sommarbloggstävlingen!! alla som är ute efter en sommar härlig header. kolla in! tävlingen avslutas imorgon kl 18.00!! missa inte denna bloggen. det är nog en av den bästa bloggen jag har gjort!

2008-06-01 Kl: 13:39:30
URL: http://leilanilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0