Torsdag (Kreta)

Sorry for mitt langa inlagg i morse, men vi skulle ner pa stranden och kenza stod och tjatade.. Men nu ar jag har och vi har det helt underbart. Vi har nyss duschat efter vi varit pa stranden och vid poolen, poolen pa vart hotell ar inte alls kall, det ar bara varmt att hoppa i den sa vi badar dar efter vi varit pa stranden hadanefter. Ikvall ska vi kaka pa hotellet vid 9 tiden sen upp i var lilla lagenhet och fixa oss sen tar vi oss till Platanias och partar som v gjorde igar, det var jatte roligt. Forst satte vi oss pa en liten bar dar vi drack fina drinkar och shottade sen drog vi oss vidare till splendid och dansade natten lang, vi kom in dar sent sa vi hade egentligen behovt betala men eftersom killen i baren var svensk sa tog han in oss! Tur for han.. Haha! Idag pa stranden skulle vi kopa munkar, for Kenza sa att dom var as goda hon hade kakat dom jatte mycket sist hon var har, men det visade sig att det inte alls var samma som hon hade atit utan nu var dom bara torra och ackliga med typ ingen chocklad i alls..

Jag saknar dig Cici, forsoker att smsa dig men det gar inte! Nagot fel pa natet har pa hotellet antagligen.. Nar jag kommer hem ska Celine komma hem till mig, den 4-6 Juli da ska vi pa workshop hos min gamla danstranare Jessica, ska bli sa himla roligt.. Sen ar det bara nagra fa dagar kvar tills vi aker till Schweiz och ser TH live (again) miihi, alskar det! Forresten, alla bilder och sa kommer upp sen vi har aven filmat lite fran poolen nar vi hoppar i for att bilderna Kenza skulle ta pa mig blev inte bra, antingen for tidiga eller for sena sa det fick bli en film istallet.. Just ja, dagen vi kommer hem till arlanda ska jag mota upp Paula, hon kommer dit och vantar med mig tills mitt plan gar, snallt va? Det var ju inte igar man traffade henne, min kara Tokio Hotel babe! Nu ska vi snart upp och byta om sen ner och ata, maten har ar god men ingen hyjdare hade hoppats pa ner Grekisk mat och inte bara typ pizza och pasta men det ar ocksa gott, men inte i langden!

Kramar pa er! /MIRRE

Celine skriver:

I miss my Bkay-biatch!

2008-06-28 Kl: 00:45:56
URL: http://celines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0