På kastrup

Nu sitter jag är uppkopplad på flygplatsen dom har tydligen wireless på hela flygplatsen, och brittan break the ice spelas i bakgrunden härligt. Mitt msn verkar inte fungera dock. Ingen aning om varför, haha jo nu gick det! Skönt med internet nu i en timme när jag ändå bara ska vänta, har ingen stans där jag kan koppla batteriet så det är inte lönt att sitta mer än en timme datan lär ändå dö! Jag längtar så jag snart spricker till jag är i Paris! Ska bli sjukt roligt allting och få träffa Celine, henne som jag pratat med hur länge som helst utan att träffats, svårt när man bor långt i från varandra men nu får vi ju chansen och en TH konsert som bonus!

Nästa månad blir det Genéve med Kenza (förlåt mamma och pappa men denna TH resan kommer bli den bästa i mitt liv). vi åker den 11e och är hemma igen den 13e så det blir en kort visit, men det är det värt, jag vill åka nu! Kenza ska fixa med biljetter och så, sen när jag kommer hem från Paris så ska vi börja planera allt, då blir det vår andra TH resa tillsammans UNDERBART! Vi hade så jävla roligt i Toronto och nu blir det grymt mycket härligare.


 /MIRRE


Georg i Dorran 13/6
Så jävla fin!

isabelle skriver:

jag förstår att det kommer bli den bästa thresan i ditt liv, för ni kommer väll typ träffa dom då?

:)

2008-06-17 Kl: 15:36:48
URL: http://juliaenylen.blogg.se/
Linda skriver:

åh låt mig joina haha, nämen, fyfan så kul, funderar med att fara utomlands å se dom för de blev ju inge sverige, däremot fatta jag 0 hur man beställer biljetter å sånt skit, de är tur att man är skillad hahaha



åsen att ni ska få träffa TH (?) Fyfaaaana så avundsjuk, isåfall om ni gör de, hälsa Gusti från mig!!!:)<3

2008-06-17 Kl: 19:43:08
alexandra skriver:

jag funderar också på geneve men är inte biljetterna slutsålda?om inte var kan man köpa dom?:)takcsam för svar!:D

2008-06-17 Kl: 19:57:58
Linnéa G.K skriver:

jag ska också till genéve (;

ha det skojj i Paris! :D

2008-06-17 Kl: 20:20:53
URL: http://lgk.blogg.se/
Sandra skriver:

Aaaw, så fin Georg är.

Älskar den där killen så in i helvete! :( <3

2008-06-17 Kl: 20:36:05
URL: http://thsbitchmenmestgeorgs.blogg.se/
Sandra skriver:

allstå, äkta kärlek! <3

Om han bara visste va jag kände för honom :(

2008-06-17 Kl: 20:36:45
URL: http://thsbitchmenmestgeorgs.blogg.se/
Sarah skriver:

Mirre, alla mina bilder har typ försvunnit, du måste skicka dom så fort du bara kan,,, maila dom eller nåt :( Fick typ panik, tur att du har dom sparade!



ha det skitkul, hälsa Celine!



Puss bebbe!

2008-06-17 Kl: 22:14:27
URL: http://sarahlu.blogg.se/
Hilal skriver:

Skit fin blogg :)

2008-06-17 Kl: 23:15:07
URL: http://favouriiitee.blogg.se/
thess skriver:

Lyllo er!

Du verkar ha hur mycket pengar som helst som har råd och åka så mycket :D Jag avundar dig!

2008-06-17 Kl: 23:17:34
URL: http://thererese.blogg.se/
Malin skriver:

usch, det är inte bra för hälsan att läsa din och kenzas bloggar! XD man underskattar sig själv så jävla hårt och tänker inget annat än "ååhhh.. tänk om det där hade varit jag. tänk om, TÄNK OM! Gud va underbart. mitt liv suger jämfört med deras" .. muhaha, har en liten "emo-stund" här nu, deppar järnet. jag vill också se dom. träffa dom. höra dom live åtminstone ;< se till att hälsa georg så j*vla mycket om ni träffar dom. jag vill inte vara så desperat, men jag måste erkänna det, han är verkligen allt. <3 (älskar bilden ! )

2008-06-18 Kl: 14:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0