Nu står vi i kön till open air

MMS

Nu står vi i kön till open air spelningen, vi står lite längre bak men vi prioriterade sömn så vi kunde vara på g idag! Hoppas ni har det bra där hemma för det har vi här, alla vi har våra th tröjor från Dorran konserten som ni ser på bilden. Hihi :) insläppet är vid 4-5 tiden sen börjar dom typ halv 8. Efter konserten ska vi köra till Dorran igen till vårt hotell där vi ska sova en natt sen hem i morgon! Kanske blir en sväng inom hamburg bara för sakens skull. Nu rör kön på sig lite efter hand. I morse plankade vi på frullen på hotellet haha ingen så något så vafan! Jag, Sora och Ludde sov på hotellet, Cirre och Cassie sov i bilen eftersom vi bara hade ett enkel rum, vi skulle ju köa egentligen men det pallade vi inte.. Vi hörs efter konserten kanske kan ta en bild med mobilen eftersom jag har den med mig så har jag den till nästa mobil inlägg :) /MIRRE

EDIT: Hallåhallå,  nu kommer Klara här och uppar åt Mirre igen (en aning sent, men bättre sent än aldrig!). Hon sms:ade till mig klockan fem och då satt dom i parken och lyssnade på ett förband i väntan på att Tokio Hotel skulle spela. Exakt 20.42 ringde hon direkt från konserten och då fick jag höra både Reden och Geh! Det hördes jättebra & jag är så glad över att hon ringde, tacktack sweetie! ♥ Så underbart den måste ha varit att vara där och lyssna på dem live :-)

Aja, det var allt för denna gång, kram på er :)


Linn skriver:

Ååhh vad underbart!!!:D Skrik lite åt mig!

2008-06-14 Kl: 14:46:46
URL: http://linnzo.blogg.se/
vill va dig just nu^^ skriver:

http://youtube.com/watch?v=FFs9-2PbGLw&feature=user

m98&feature=user" rel="nofollow">http://youtube.com/watch?v=G6ppkUum98&feature=user

2008-06-14 Kl: 19:36:18
Elin skriver:

Du är så söt så söt så söt snäckan,

såg att jag var borta från dina länkar ;/

hoppas allt är bra med dig! pussar.

2008-06-19 Kl: 15:21:47
URL: http://elinlovijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0