NU KÖR VI

Nu är vi snart påväg, jag har precis varit nere och hämtat bilen vi ska köra med nu ska vi bara ta en snabb dusch sen ska vi packa de sista och köra iväg. Just nu regnar det som satan, hoppas de försvinner innan vi ska köra hatar köra i regn och på ställen man inte vet riktigt vart man ska heller. Några undrade vart tidningen finns att köpa, antar att den bara finns i Tyskland och Österrike och visst var där snygga posters? :) Nu när Klara ska skriva är det bara att kommentera om det är något speciellt ni vill läsa. Vet ni vad? Jag kommer kunna blogga från mobilen om det nu går från Tyskland och Holland men det tror jag eftersom det gick sist. Så då får ni se lite bilder från camp sweden på båda ställena. Jag pratade med Celine igår också, nu har vi planerat lite om min resa till henne (Paris) så allt är fixat där med. Nu är jag lagom stressad så jag hinner inte skriva mer tyvärr. Vi ska köra vid halv ett och jag har inte duschat eller något sånt än.. Hihi seg som vanligt.. En dagens fråga hinner jag med såklart, har redan en på tungan..

/MIRRE


Tom på Mod Club i Toronto10/2

Celine skriver:

Nu är det inte långt kvar snygging!

Ha det så jättebra i Dorran och Holland XD

2008-06-11 Kl: 11:37:34
URL: http://celines.se
Malin skriver:

Gud vad kul att åka iväg!! Är så avis!!

2008-06-11 Kl: 13:42:44
URL: http://marioo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0