Nu är jag och Celine på väg in

MMS

Nu är jag och Celine på väg in till Paris, vi ska shoppa lite sen hem igen och fira midsommar med sill och potatis. Härligt! Igår kollade vi på ''hairspray'' andra gången jag ser den, men den är så bra och rolig sen är ju inte en av huvudrollerna Zac ful heller Haha. Vet ni vad? På söndag ska vi till tyskland, Celines pappa ska på jobbintervju där och han ville att alla vi skulle följa med, vi stannar en natt bara jag åker ju hem till sverige på tisdag igen. I morgon är det konsert, längtar som bara den, vi ska ju inte köa somsagt, skönt men vi kommer ju långt bak. Jag tycker att huvudsaken är att man är där. Tänk det är den största konserten ever med TH man vill inte riskera att dö. Haha! Nej men.. Justja på måndag ska vi shoppa i tyskland också, vi kommer bo 5 min från den största shopping gatan där, glömde ju säga vart vi skulle, det är Düsseldorf vi ska till. Nu ska vi hoppa av och leta kläder. Hihi puss på er! /MIRRE


Elin skriver:

Oh, jag bodde i Düsseldorf när jag var i tyskland förra veckan :D Innan konserten (a)

Behöver jag nämna att det var helt underbart btw? ;D

haha!

2008-06-20 Kl: 23:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0