Mot Skåne

Nu ska jag snart åka ner till centralen och ta bussen hem till lilla skåne igen. Jag kommer hem rätt sent så det blir inte mycket gjort idag. tänkte packa tills vår resa på onsdag men det hinner jag nog inte. På tisdag kommer Sarah ner från Katrineholm. Förresten, Annas brors hund Diaz fick tag på min smink borste innan och nu är den helt slemmig. Haha så äckligt. Idag har Anna audition och Tirre också egentligen men hon pallar inte, både jag och Tirre har ont i hela kroppen kan knappt röra mig. Jag skadade mig också i går, har överbelastat mitt högerknä så nu kan jag inte sträcka de benet helt eller böja det för mycket då gör det mega ont.
Vi kollar just nu på Miami ink, där är en tjej som gör en väldigt betydelsefull tatuering den var inte min typ men den betyder verkligen mycket fö henne. Det var hennes man den stod för som dog i hjärncancer. Jag älskar att kolla på Miami ink, härligt program där skulle jag vilja tatuera mig av Cat. Nu ska jag snart gå, så jag får lite tid på mig att handa något till resan, sju äckliga timmar i en buss. JAG OKRAR INTE! Kan man bara inte knäppa med fingrarna så är man hemma?

/MIRRE

Sarah skriver:

Fan Mirre du måste börja se tjusningen med att åka genom halva Sverige ;) Jag gör det hela tiden (A).



Ha det så kul på bussen, see ya soon bb <3

2008-06-08 Kl: 16:12:48
URL: http://sarahlu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0