Mot PARIS!

Godmorgon! Idag beger jag mig till Paris och till min vän Celine som bor en bit utanför. Det ska bli en härlig resa med mycket shopping, restauranger, party och konsert. Ska bli skönt att komma iväg på ett ställe som man kan göra annat på också, nu när vi varit i Dortmund har det inte funnits mycket att göra inte heller i Nijmegen. Men Paris, vad mer begär man lixom? Idag åker även Cici och Ludde hem, samtidigt som mig vi ska åka härifrån vid 12 tiden sen går mitt plan vid 6. Tack mina älskade Ingrids fotzen för denna underbara trip. Måste göras om snarast, men min nästa Tokio Hotel resa blir med Kenza, vi håller på att prata lite fram och tillbaka.
Ikväll hos Celine blir det mys och film sen i morgon skulle vi åka till arenan och kolla hur allt ser ut med kö och sådant. Jag kommer ta med min data och kunna koppla upp mig på internet hemma hos Celine antagligen. Så denna resan kommer uppas bra. Håll utkik bara! Nu ska jag gå in och väcka Cici sen ska vi slänga i oss lite frulle..

Kramar /MIRRE


Jag innan open air i Goffert park

moi skriver:

är det santnza bara ljög om den dära tokio hotel överaskningen? för jag har hör ett rykte,faan va dålig stil i sånna fall..

2008-06-17 Kl: 12:25:25
kajsa skriver:

Längtar så tills på lördag när jag läser detta!! Har inte sett dom live än, kommer att bli underbart :D

2008-06-17 Kl: 12:37:47
URL: http://ekgc.blogg.se/
sandra skriver:

ha det grymt i Paris nu!!!!

svär på att PDP konserten kommer rocka fett!!!!!!!!

2008-06-17 Kl: 13:11:37
isabelle skriver:

herrejösses vad du åker på th-resor.. fan vad kul :D

åh vad bra att dukommer uppdatera ;D

ha det så kul nu i paris <3

2008-06-17 Kl: 13:39:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0