Mirre is in Kenza's house!!

Nu har jag kommit fram hos Kenza, vi var nyss ute med mani och så har vi käkat tacos, muums! I morgon åker vi till arlanda vid 7 tiden, det känns som om man inte kommer få någon sömn alls. Vi kommer bara ligga och snacka om TH resor och resan som vi ska på till Schweiz. Hihi. Vi har planerat lite om hur vi ska göra när vi kommer fram till Kreta, vi tänkte ta den lugnt första kvällen, men det är kanske bara vad vi säger haha vem vet? Snar.t ska vi köka kladdkaka sen ska vi sova, måste verkligen försöka iallafall.. HAHA nu kör Kenza lite gymnastikuppvisning för mig.. Sweet, spagat och sånt. :p
Hörs i morgon bitti innan vi åker..

Tschüss!

Klara skriver:

Ha så kul!=D

2008-06-25 Kl: 23:39:45
URL: http://klarabellaa.blogg.se/
Sara skriver:

Hoppas ni ska med 9.55 flyget till Chania? Den ska jag med nämligen, fast jag ska va på arlanda lite senare än er så ni kanske ska med ett tidigare plan? Skulle va kul att se er iallafall! Kram tjejer!

2008-06-25 Kl: 23:48:49
Cecilia skriver:

mitt hjärta gör ont, längtar efter min mirre :(

2008-06-26 Kl: 00:20:41
URL: http://cicii.blogg.se/
mikaela skriver:

hur kommer det sig att du känner kenza?? ;P

2008-07-05 Kl: 18:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0