Midsommar

Hemma igen, jag hittade det jag var ute efter.. en svart "Faith" keps med vit text.. Sån som Billi har fast han har ju hel svart.. Den är ap snygg, ända sedan första gången jag såg den på honom så har jag velat ha den. Ända problemet är ju att vi inte har det i sverige, då hade jag fått skicka efter den från USA och då hade den kostat multum.. jag köpte den för 60 euro, helt okej för att vara den kepsen och jag har velat ha den så! Ni får se bild en annan dag, har ingen än..
Ikväll ska vi fira midsommar här hemma hos Celine med massor av gäster ska bli riktigt mysigt.


Ida skriver:

Jag har bara en fråga till dig. På kenzas blogg så skrev hon att Tyska Corinna var där på TOkio Hotel konserten, hon från Zimmer 483 live dvdn. Vem är hon ? Om du vet :):)

2008-06-20 Kl: 22:07:58
MIRRE skriver:

ida: det är tjejen han tar upp på scenen i "Der Letzte Tag" :)

2008-06-20 Kl: 22:14:47
URL: http://miir.blogg.se/
Klara skriver:

Sötmirre :-)

2008-06-21 Kl: 10:46:22
URL: http://klarabellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0