MÅNDAG

Godmorgon! En härligt ny vecka framför mig, denna veckan händer allt känns det som dels har vi SM på lördag som vi måste träna till nu som bara den från tisdag och framåt, på torsdag tar alla studenten och jag ska gå på några studentfester utan att dricka så jag tar bilen och kör runder med Tirre till bla. Nina och louice. Jag och Sora såg deras open air konsert i går från Lissabon "Rock in Rio" heeelt underbar, nu vill man bara att dagarna ska gå snabbt till konserterna. Vi planerade lite igår, skrev packnings och handling lista till alla oss fem som ska åka. Så tråkigt i morgon ska jag bisiktia (stavning?) bilen, jag vet inte ens vart man gör det eller hur jag ska betee mig men pappa har lovat att berätta, haha.. Jag tyckte jag fick en jobbig tid, kl 10 på morgonen det är då man är tröttast om man går upp vid 9 iallafall jag. Nu ska vi till min pappa för att kolla så bilen är ok, tror vi ska tvätta den lite också kan vara bra för det var verkligen år och dar sen den fick känna på lite vatten. Nu ska vi kila iväg.. Hörs sötnosar!

/MIRRE

sara skriver:

Vart såg du den konserten någonstans? missade heeelt :/

ha en bra kväll

2008-06-02 Kl: 17:39:17
URL: http://minafinaminnen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0