Mandag (Kreta)

Haaallo babes!

Igar var vi som sagt ute och partade. Vi kakade forst pa hotellet, jag bestallde in sallad och Kenza tog en pizza.. Jag skojar inte om vi satt och vantade pa maten i en timme efter att vi hade bestalt. Gud, ska det ta sa lagt tid att gora en sallad och en liten pizza? Haha man kan ju undra! Just nu sitter vi inte pa hotellets datorer eftersom dom har krashat an nagon konstig anledning, kan ju vara att dom fortfarande kor med windows 2000? Haha! Jag tankte beratta lite om igar, min och Kenzas basta kvall hitintills pa Kreta.. Det borjade med att efter vi kakat pa hotellet sa gick vi till rummet och borjade fixa oss med TH live saklart i min ipodhogtalare. Sen begav vi oss till den sotas servitorens restaurang (dar han jobbade). Han bjod oss pa nagra drinkar sen bar det av vidare, Servitoren korde oss till ett jatte fint stalle som heter Destijl, dar bjod han och hans kompisar oss pa dricka, en hans kompisar fyllde ar sa vi firade honom lite vi med..
 
Pa Destijl var vi nagon timme tills vi traffade tva Danska Tjejer som vi partade med ett bra tag i garnatt. Vi drog sen tillEclipse till vara sota Svenska bartenders och drack goda drinkar, dansade pa baren (jaaa, jag fick upp Kenza pa bardisken, antligen) haha.. Det stallet kommer jag verkligen sakna nar man kommer hem. Vi spenderade hela natten pa det stallet med massa dans och gott att dricka. Vid fem tiden stangde dom och skulle bege sig till sina hotell, vi stannade kvar i baren och smasnackade lite med killarna (Emil och Junior har dom fatt heta, det passar dom perfekt). Efter stagning gick vi med dom och kopte creps, riktigt hungriga var bade jag och Kenza sa vi tog en Chocklad och delade pa. Vi slutade vart festande vid ca 6 och var hemma vid 7 tiden i var lagenhet.. Harlig natt sager jag bara! :D

Nu snart ska vi upp i var lagenhet och koka lite pasta med ostsas, det far bli var middag idag eftersom ingen av oss har nagon speciell matlust.. Efter vi kakat ska vi fixa oss och det blir utgang aven ikvall, vi beger oss ut lite tidigare ikvall da drar vi till Eclipse forstvid 10 halv 11 tiden sen blir det antagligen dans pa Splendid hela natten! Ingen dricka for oss idag eftersom vi var sjukt sega i morse, vi gick upp vid 1 och halva dagen ar ju borta.. Sa kvallen blir lugn (tror jag?) Haha! Hors i morgon mina sotnosar, nu ska vi kila vidare.. Massor av kramar!!

/MIRRE
img56/9618/e77ab8dehx0.jpg
 Bill i Barcelona, vacker som vanligt! ♥

Josefine skriver:

Läste ditt inlägg om att dina biljetter inte kommit... Jag hoppas verkligen inte att du har köpt dom från biljettnu, jag beställde 3 st av dom till celine dion konserten, när vi kom till globen o skulle hämta ut dom så sa dom i kassan att vi blivit lurade... inte kul alls, där stod vi besvikna o ledsna, men som tur var så fanns det folk som sålde biljetter på området så vi kom in ändå, men inte kul när man redan betalat nästan 3000 kr för biljetter man inte ens fick!

hoppas det ordnar sig för dig!

2008-06-30 Kl: 18:39:06
Suss skriver:

Vaför har du ALLTID en bild på Bill? Alla vet redan att han är het ;-)

2008-06-30 Kl: 21:06:46
URL: http://mesuss.blogg.se/
ica skriver:

HEjsan :D Du har blivit UTMANAD. Kolla min blogg för instruktionerna



Kraaaaaam

2008-06-30 Kl: 22:17:47
URL: http://www.icasblog.bloggagratis.se
Derlan skriver:

Hello babe!



Följer er Kreta resa via era bloggar, är grymt avis. Låter som att ni har det helt underbart med VÄRME!



Nikki, huh? Nice :P Drick några goda drinkar och sola för mig också will ya?



Kramar

2008-06-30 Kl: 23:10:10
Sora skriver:

Kul ni verkar ha de ! :D Ouuf asså ._. har du sett den videon från Lisabon när Bill tar upp sin tröja på reden och visar stjärnan? Jag dog. SES SNART! Mohaha.

2008-07-01 Kl: 12:49:46
Malin skriver:

Gud vad irreterande att vänta på maten så länge :@



Tur att ni hade en härlig kväll allafall :)

2008-07-01 Kl: 13:43:26
URL: http://malinsunderbara.blogg.se/
Gabbi skriver:

Åh att festa och ha skoj utomlands (uvad ni verkar ha kul!! :D Är riktigt avis :) Mina dagar kommer väl någon gång (utan föräldrar) :D hahahaha :D:D

2008-07-01 Kl: 15:10:40
URL: http://muppkon.blogg.se/
Sora skriver:

Förresten jag färgade mitt hår idag :D Det e typ svart nu hoho!

2008-07-01 Kl: 17:37:20
julia skriver:

han e så jävla ful.,

2008-07-01 Kl: 19:52:32
katta skriver:

hehe den bilden po bill ar fron Rock in rio madrid :D i was there!!! de va AWESOME __

2008-07-02 Kl: 02:06:46
URL: http://kth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0