Ingrids fotzen's road trip!

Cici, Cassie och Ludde i bilen när tripen precis börjat

Sora och jag samma dag som bilden över

Här är bilden när vi blev stannade av polisen på auto bahn, helt otroligt det är inte illa pissat!

Dag 1 i Dortmund på morgonen, vi ska få nummer av Vanessa som håller i allting

Här är våra nummer

Camp Sweden flaggan som försvann, någon som har den? haha

Cassie och Ludde i kön utanför arenan i Dortmund

Sora i kön, samm dag utanför arenan

Här är också samma dag, jag och Cici. Jag lovar att det var riktigt skönt att sova där!

här är kön, fatta så mycket folk som va före ändå kom vi längst fram till slut!

Sorry, vem det än är på bilden bakom så störde jag min som in i på henne, hon var själv där och vägrade ta bort sin hand från min rumpa.. haha

Jag i parken där killarna skulle spela i Nijmegen, riktigt härligt!

Fem glada brudar har nsys sett TH i Nijmegen!
Sora, Cassie, Ludde, jag och Cici

Jag i Mcdonalds klätter moj, självklart skulle jag leka. Kul var det!

Innan vi satte oss i bilen påväg till Hamburg sedan hem till Sverige

Vi stannade på border shop i Tyskland och handlade lite, Här har ni MYSKILLEN!

Emelie skriver:

Oroa dig inte Mirre, jag har din flagga! xD Du kan få tillbaka den när du vill. o_o

2008-06-17 Kl: 11:52:42
URL: http://www.emerie.bilddagboken.se
BEATRICE skriver:

Angående "sweden-camp" flaggan så såg jag någon kvinna (typ runt 40-50) gå runt och bära på den när insläppet hade börjat :D

2008-06-17 Kl: 14:20:06
URL: http://bisan.blogg.se/
Sarah skriver:

Myskillen! <3

2008-06-17 Kl: 20:46:43
URL: http://sarahlu.blogg.se/
Anonym skriver:

hur fan kan du vara kompis med kenza?! :S Hon ser 100000 ggr bättre ut än du. Du passar med grisarna eller samma tjejer i din klassgrupp

2008-06-17 Kl: 21:19:09
Moa skriver:

Lite efter här så men..

Vi har likadana skor 8D

2008-06-22 Kl: 16:58:51
E. Riley Page skriver:

Nu måste jag fråga, tar ni verkligen med er sovsäckarna och allt in till spelningarna när ni köar eller lyckas nån springa iväg och lämna dem? Hänger inte riktigt med här:P

2008-06-23 Kl: 10:57:25
URL: http://cyanatra.blogg.se/
Mia skriver:

Hejsan!

Var Tokio Hotel konserten bra ? :)

Fin blogg, titta gärna förbi min och droppa en kommentar!

Kram

2008-06-24 Kl: 14:39:49
URL: http://miataipale.blogg.se/
Audrina skriver:

Oh my God!

Tjejen på andra bilden med dig har incridible eyes.

2008-08-15 Kl: 00:29:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0