In die nacht

Kom nyss hem från stan, alla studenter festar och håller igång.. Mysigt man vill bara tillbaka ett år när man själv var där dagarna innan studenten helt pirrig och peppad inför studentdagen men nu sitter man här istället typ halvt arbetslös och inte gör ett skit om dagarna, men det är fan skönt att vara hemma och kunna göra precis vad man vill, kunna resa och festa och umgås med vännerna. Jag hade inte kunnat resa så mycket som jag gör om jag hade haft ett fast eller ett heltidsjobb, så ni som går i skolan var glada så länge ni går där jag skulle kunna göra vad som helst för att få den fria tiden när man gick i skolan, det var så skönt förrutom alla läxor och prov annars var det glassigt. Egentligen är de skönt så här med som ja har det nu, men så här kan jag inte ha det hela livet, haha..
Måste snart ta tag i mitt liv, usch som det låter men jag ska ju snart till USA som sagt och då är jag borta ett helt år och jobbar där, sen när jag kommer hem därremot kommer jag inte ha något att gå till, har liiiite ångest över det, redan! Tillbaka till studentfirandet.. Fy vad sprit sätter fart på kroppen, jag och Tirre var helt nyktra (hon drack en cider, men de räknas inte) vi gick för att köpa glass så gick vi förbi Swea (där jag hade min 20 års fest) så stod det en brud högst uppe på båten och skrek "VEM VILL GÅ I TVÅAN NU?" extremt högt, så hade hon aldrig gjort om hon varit nykter.. ackak! Spriten som är boven.
Jag vet inte alls vad jag ska ha på mig på Torsdag när man ska på studentfesterna, självklart är det studenterna som ska vara finast men man kan ju inte komma som man går till vardags precis. Oj, vad jag skriver jag bara babblar på får ta och sova snart så jag kommer upp i vettig tid i morgon. Tirre ville till Helsingör så det blir väl en trip dit.. På tal om Helsingör så träffade vi en as rolig kille idag på hampan, han bara kom fram och hälsade, som vi skrattade. Fett kul hade vi den sista timmen. Jag lovar att jag inte kan sluta skriva.. Haha, men nu måste jag nog ni orkar väl inte läsa värsta långa flumm inlägget?

Godnatt /MIRRE


Klara skriver:

Haha sweet, gonattt!

2008-06-04 Kl: 01:40:41
URL: http://klarabellaa.blogg.se
Helan skriver:

Men hur har du råd att resa överallt om du inte har ett fast jobb? Jag menat du reser ju så mkt =D

2008-06-04 Kl: 17:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0