Hos Tillan

Nu sitter jag hos Tillan på Lidingö i Sthlm.. Sover här i stället för hos Anna. Vi ska upp supertidigt i morgon och tävla, jag ska möta Tirre på centralen vid halv 9 sen är insläppet till tävlingen kvart i  9 och vi måste vara i tid för att vi är första ronden antagligen eftersom vi är så många som ska tävla. Nu ska vi iallafall hoppa i bingen, ska bara smörja mig med bus. Vi kommer antagligen ligga och snacka hela natten men det får jag fasen inte, ska vara pigg i morgon och försöka prestera bra. Tack för en härlig bussresa upp hit, det tog sju timmar plus att jäveln var fett försenad.. Jag ska inte klaga nu är jag här iallafall. Förresten, vet någon om dom tagit bort "mobil blogga" helt? Man kan tydligen inte göra det längre.. Hmm skummt. Jag saknar Cirre! Hörs i morgon om inget annat.. Godnatt kramar på er /MIRRE

edit: ang anynom som skrev i förra inlägget "dagens fråga" att jag va töntig som hade fobi för ambulanser och att det inte alls va någon fobi.. Om du vill att jag ska dra hela historien gör jag gärna det och skriv vem du är nästa gång.

Klara skriver:

Lycka till på tävlingen! :)

2008-06-07 Kl: 00:42:30
URL: http://klarabellaa.blogg.se/
Clara skriver:

hej är du på dendära dans tävlingen på Hovet? jag skulle igentligen dit jagmed , men så blev de inte :(

Lyckatill Iaf :D

2008-06-07 Kl: 07:55:34
URL: http://xlebdiesekundex.blogg.se/
Sofie skriver:

Dom har bytt nummer till mobilbloggandet i och med plattforms bytet. Det nya är: 71305

hoppas det funkar för dig nu, :)

2008-06-07 Kl: 19:32:56
URL: http://hanglooose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0