Home!

Nu är jag hemma i lilla Skåne igen! Äntligen efter detta jävla jobbiga resan helt stressigt ända sedan i morse när vi fastnade i bilkö.. Haha! Stackars mig. Men nu är jag hemma iallafall och inte mindre lugn för det, nu ska jag börja tvätta och packa om allting till Kreta mitt största problem är att min västa INTE är så stor som jag vill att den ska vara, jag får proppa ner lite i mitt handbagage och skita i datan, tyvärr! Jag kan leva utan den skulle jag tro. I morgon kommer Carlsson och hämtar mig vid halv 5 tiden så kör han mig till flygplatsen i ängelholm, jag ska åka till Kenza då och jag bestämde mig för att flyga (även fast det är dyrare) Jag har suttut på en buss för många gånger upp till Sthlm och är måttligt trött på det. Jag saknar Celaaain the lion redan, vi hade så jävla roligt hela veckan! Men snart kommer du ner igen om två veckor? Något sånt! Hihi..

jag får många kommentarer angående hur jag har råd att resa så mycket som jag gör! Jag skulle uppskatta om ni bara skiter i sådana frågor, det är alldeles för privat och jag pratar aldrig om pengar oavsett hur mycket man har! Så nu vet ni de! :)

Jag bjuder på några screenshots på Bill sen i dag från mina filmer från mitt Kanada besök
(konserten på mod club och much music) 

/MIRRE


Celine skriver:

Votze! Vill du veta en rolig sak? Jag kommer om 10 dagar!!! Eller 11 eller nåt, men det är ju knappt 2 veckor kvar! Wiihooo <3

2008-06-24 Kl: 17:14:59
URL: http://celines.se
Johanna skriver:

Vilka danser tävlar du i? :)

2008-06-24 Kl: 18:01:33
URL: http://jossehannaa.blogg.se/
émma skriver:

Hejhej . Jag läste inlägget om att folk frågar dig om hur du har råd att resa så mycket . Jag kommer att skicka ett mail till dig senare för att det jag skriver där vill jag inte skriva här på bloggen . Jag hoppas inte du blir arg eller något sånt . =)

2008-06-24 Kl: 18:24:16
thess skriver:

Ber om ursäkt för att jag frågade det! Borde ha tänkt mig för innan, det är ju en självklarthet att man inte skriver om något så privat som pengar publikt. Hoppas du får det skönt på Kreta!

2008-06-25 Kl: 11:25:56
URL: http://thererese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0