Hi my name is "myrreiw"

Vi var som sagt och shoppade lite idag den ända jag kom hem med var det gröna linnet, inget mer! Haha jag är så kräsen, hittade inget som föll mig i smaken tyvärr.. Nu ska vi ner och käka, FALUKORV! Kan det bli mer svensk?

Linnet jag köpte idag på köpcentret

Vi smög in på Toys r us för att kolla om dom hade gula ballonger till parc så hittade vi detta TH puzzel istället

Här hittade vi massor av TH tröjor och linnen! super fina men storlekarna var väldigt små och kolla vad billiga dom var.. Vi är nästan 100% på att dom var äkta med eftersom deras märke var i tröjan precis som i min Bill-hoodie


Linnet som Celine provade, super snyggt men hade varit väldigt mycket snyggare om det varit löst

Fram

B.K tröjan! suuuuuper snygg men alldeles för liten för min smak

Hanna skriver:

Men gud vad söta tröjor:)

Vilken affär var ni i?

Inte för att jag planerar att åka till Frankrike inom en snar framtid men ifall att;)

2008-06-19 Kl: 21:42:12
URL: http://tokiohotellover.devote.se
Anna skriver:

ja säger som hanna^^

übersöta tröjor men vilken affär??

2008-06-19 Kl: 22:41:20
MIRRE skriver:

Svar: affären heter "Jennyfer" och är en skit affär haha.. dålig kvalité på dom andra kläderna.. den ligger i la défense

2008-06-19 Kl: 22:44:55
URL: http://miir.blogg.se/
A L I C E skriver:

vilken affär? :O

2008-06-19 Kl: 23:10:26
URL: http://aliiss.blogg.se/
Anna skriver:

hahaha... men tack ändå^^ det e ju alltid bra tt veta vart man inte behöver gå in:P

2008-06-20 Kl: 01:44:33
katta skriver:

wooooooooot jag vill ha puzzlet..får ta o leta efter en toys R us när jag åker förbi paris hehe :-p hur mkt kostade puzzlet?

2008-06-20 Kl: 02:10:39
hanna skriver:

Trodde THs åldergrupp låg på 11 år :P Min lillasyster gillar dom.

2008-06-24 Kl: 09:39:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0