Helt slut

Nu sitter jag hos Anna i hennes lägenhet och är helt slut, vi kom precis hem från tävlingen jag har bara hunnit duscha. Tävlingen var över förväntan, underbart att det var på Hovet där TH skulle haft sitt gig. Man fick värsta känslan när man gick in helt otroligt stort och fint, dom hade byggt upp allt jätte fint också. Tävlingen gick bra, jag gjorde mitt bästa jag vet inte min placering än bara att jag är bland dom 100 bästa i sverige ungefär. :) Paren var samma men vi va färre par, ca 60 par.. Det var min bästa tävling nånsin, det var riktigt mäktigt att dansa i SM klassen. Ikväll ska jag och Tirre mysa framför en film och resten av Anna och hennes familj ska kolla på fotboll. Jag och Tirre var och köpte lit gott innan på hemköp på vägen hem från tävlingen.. I morgon ska jag hem, min buss går halv 12 från sthlm och så är jag hemma halv 7 jäääätte segt att åka så länge, funderar på att kolla kulla flyg nu.. Ja de får bli de :P haha!

/MIRRE

Sarah skriver:

Jag såg dej på tävlingen ;P

2008-06-08 Kl: 13:49:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0