Gute Tag

Jag och Celine sitter och surfar på subway med varsin ice tea, vi vinkade precis av hennes pappa som skulle in på intervju för ett jobb här, vi är fortfarande kvar i Düsseldorf och ska hem till Celine i Paris så fort han är klar. Skulle tro att det är om någon timme så det är bara att sitta här och slappna av. Just nu känns allting super stressigt, när jag väl kommer hem så ska jag direkt slänga in massa maskiner tvätt och börja packa om, jag måste även fixa till lite hemma eftersom jag är själv nu ett tag till.. Jag vet att jag skrev onsdag, men min resa börjar då, ja åker ju till sthlm till Kenza redan på onsdag, haha det skrev jag ju. Det är otroligt skönt att ha något att längta efter, just nu är det Kreta och sen Genéve, tiden kommer gå mycket fortare nu, vi åker om tre dagar och är borta en vecka då är jag hemma igen den 4e sen är det bara en vecka tills vi åker till Genéve. Det blev även lite shopping idag som jag ska ha med mig på Kreta resan Två linnen och ett par solbrillor, det kan man inte få för mycket av visst? Jag älskar solbrillor..

/MIRRE

emma skriver:

herregud låter sressigt men skiit roligt!!

2008-06-23 Kl: 14:46:48
URL: http://sportlikealife.webblogg.se/
Kajsa skriver:

A det är klart.. Var det sitt- eller stplatser då?

2008-06-23 Kl: 15:17:40
URL: http://ekgc.blogg.se/
Anna skriver:

fyfaarao va myysigt!

först kreta o sen geneve o th liksom hallå!?! kan det bli bättre, nää tror knappast det.

kommer ni va kvar i geneve ett tag efter konserten?? eller kommer ni åka direkt hem?? i vilket fall som helst så får ni ha det jätte myysigt, o stressa inte ihjäl dig bara :)



btw, har du bdb, såg att någon reklamerade dig??

2008-06-23 Kl: 15:28:52
Kajsa skriver:

okej, passar ju iof bra i så fall eftersom att jag helst skulle velat ha en ståbiljett. får se hur det blir :D Hoppas i alla fall att dom kommer till Sverige snart :D

2008-06-23 Kl: 15:50:39
URL: http://ekgc.blogg.se/
Sora skriver:

Saa skoont att allt har gatt sa bra! Ha sa kul pa Kreta bb! Saknar dig! Men har ar det iaf mkt bra! Sjukt varmt!! SES SNART!

2008-06-23 Kl: 19:08:23
URL: http://sorax.blogg.se/
Kenza skriver:

Mirre, fyfan vilken tur att vi drar till Kreta. För nyss tittade jag på zimmer 483 live dvdn och jag längtar som fan till Schweiz!! Du fattar inte hur grymt det kommer bli! Men efter Kreta är det ju bara 1 vecka kvar till TH, så det kmr gå fooooooooooooooooooort :D:D:D:D:D:D





Ses i övermorgon baby!!

2008-06-23 Kl: 20:50:57
URL: http://KENZAS.se
Hannah skriver:

Celiné!? Celiné som i Boyeaux!? Haha, hon och jag är barndomskompisar :). Hälsa henne!

2008-06-24 Kl: 13:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0