Godmorgon

Jag gick upp för en halvtimme sen, har precis käkat frulle. Nu ska jag bara slänga på mig lite kläder och städa till rummet lite sen ner till stationen och hämta Ludde. Vi måste fixa massor av grejer idag också, vi ska hämta min pappas gps som vi får låna och så ska vi till Stefan som har fixat tröjor till Sora, Cassie och Cirre (sånna som jag och Ludde redan har) dom är klara någon gång efter 3 så vi måste hämta dom då. Det var en tjej som tipsade mig om att jag kunde ha "månades blogg" vad tycker ni om det? jag tyckte den iden var rolig. Idag ska jag packa allt, har inte packat något alls det är så svårt att få med sig allt man vill i ett litet format eftersom vi har en liten bil men det ska nog gå bra.
Nu under dom här dagarna ska Klara blogga för mig, när jag är borta i Dorran och Nijmegen, ni kommer få dagliga uppdateringar om vår resa så som vart vi befinner oss och vad vi gör. Hon kommer även försöka fixa in dagens fråga men då skriver hon självklart sitt eget svar istället för mitt. Hihi! Nu ska jag vidare, hörs sen. Kramar /MIRRE


Bill på Mod Club i Toronto 10/2 -08

Lisa skriver:

hur ser tröjorna ut som ni har fixat? kan du lägga in en bild? :D

2008-06-10 Kl: 13:55:36
ica skriver:

Du får ha så jätte kul på deras konsert!!! <3



2008-06-10 Kl: 18:28:04
URL: http://tokiohotelswe.bloggagratis.se
S skriver:

kanon, att hon fixar uppdateringar :)

ja, tröjorna vill vi se ;D

och det där med "månadens blogg", kan man inte ha

typ "veckans blogg"? för en månad är lång :P

fast, varje vecka kanske blir för ofta också :P

äh, vad vet jag :) det lät bra iaf, den idén.

2008-06-10 Kl: 19:11:23
fredrikaaaa skriver:

ääääälskling bill!!

2008-06-10 Kl: 20:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0