Godkväll

Bloggen krånglar väldigt mycket just nu, den är inte med mig det minsta! Nåväl, nu är det bara två dagar kvar tills vi kör till tysse och i morgon kommer Ludde ner från Katrineholm och sover här sen åker vi och hämtar resten av gänget i Kristianstad alltså Sora, Cirre och Cassie då blir det bara en snabb vända om Sora för att hämta alla packning och käka lunch sen drar vi! Gud, det spritter i hela min kropp kan knappt vänta. Idag skulle jag egentligen packa lite, men har inte alls haft lust med det konstigt nog jag har istället umgåts med syrran hela dagen, nu ses vi ju inte på mer än en månad, hur ska jag klara mig? Det är jag så illa tvungen till.. Måste bara säga att Soras mobil är sönder, SÖNDER! vi smsar varje dag, minst 20 st mitt huvud fungerar inte just nu. Jag saknar våra sms, redan? det har gått en dag haha. Kvällsmaten kallnar. Ha en fin fin kväll!
 
Tschüss /MIRRE


edit: ROLIGASTE kommentaren jag fått på väldigt länge, seriöst kunde inte låta bli att skratta lite :p

 "BTW så börjar det bli lite peddo-varning på dig mirriz. hur gammal är du liksom? 21? och är kär i 18 åriga lilla Bill, är inte det liite äckligt?
nej... du är allt lite stalker du :D"


Du Amanda, det skiljer ett år på mig och Bill är de äckligt? Förstår inte "peddo varningen" i det hela. It smells a bit  missgunst here!

Gabbi skriver:

"BTW så börjar det bli lite peddo-varning på dig mirriz. hur gammal är du liksom? 21? och är kär i 18 åriga lilla Bill, är inte det liite äckligt?

nej... du är allt lite stalker du :D"





OMG !! XD hahah fan vad jag skrattade! xD peddo-varning!! xD hahagagagaghahahah Där fick jag mig ett gått skratt xDxD kom igen för det första så är ett år öhh,inget om man ränkar i ålderskillnaden ;O:O

2008-06-10 Kl: 00:18:55
URL: http://muppkon.blogg.se/
Lalala skriver:

hahahhahahahah! fan va skön tjej

2008-06-10 Kl: 08:29:18
Anonym skriver:

hahaa! tur att du inte tog det på allvar mirre. det var det knäppaste jag har hört på länge!

2008-06-10 Kl: 08:58:23
Isabella skriver:

HAHAHAA ÄGD MIRRE! peddopeddopeddo

om bill är 18 och du 20, kanske är det jag som räknar fel, men är inte du två år äldre,och sen fyller du väl snart 21? HAHAHAHAHAHAHAHAH

du e nästan som den där tanten som är kär i bill fastän hon har man och barn!

2008-06-10 Kl: 10:59:23
MIRRE skriver:

Gud ni människor verkar inte ha annat att göra än vara avundsjuka? svar till ISABELLA: Nej jag är född 88 och han 89.. vad är problemet? om jag så hade varit 25 hade det inte spelat någon roll.. Har du aldrig tyckt en kille varit snygg som är ett år yngre? palla, haha!

2008-06-10 Kl: 11:11:16
URL: http://miir.blogg.se/
elicia skriver:

hahahahahaha !

2008-06-10 Kl: 14:49:26
URL: http://dontpaniiic.blogg.se/
Klara skriver:

Hahahahaha... så att ni menar att om Bill tycker en 17 åring är snygg, då är han pedofil för att hon är 1 år yngre? HAHAHA! xD Lol, skulle inte tro det

2008-06-10 Kl: 17:00:11
URL: http://klarabellaa.blogg.se/
Anna skriver:

Min snubbe är 17 och jag 21 - antar att jag också klassas som peddo :( Konstigt att ingen någonsin reagerade när jag var 16 och hade en pojkvän som var 20.



En pedofil tänder dessutom på barn som inte har kommit i pubetetern - människor är för knasiga...

2008-06-10 Kl: 17:17:37
FETT KEFF skriver:

Hon har typ rätt ?

Visst, det är inge fel att tycka att yngre killar är snygga.. men ibland tycker jag det går liiiiiiiiite för långt ;)

2008-06-10 Kl: 17:53:49
FETT KEFF skriver:

"Gud ni människor verkar inte ha annat att göra än vara avundsjuka"



Vad menar du ? Vad i helvete kan man vara avundsjuk på ?

2008-06-10 Kl: 17:55:10
FRIDAH skriver:

FYFAN va folk missunnar folk saker... Bill är ett ååår yngre än dig Mirre, tur du skiter i vafan folk skrivet.. shiet :p

2008-06-10 Kl: 18:05:06
URL: http://reinholdssonfromholtz.blogg.se/
S skriver:

det spritter i mig också, haha, för din skull alltså.

för att du ska åka och se TH. igen. aaaah!

du har ingen aning om hur avundsjuk jag är :)

och eran road trip, fan va skoj!



2008-06-10 Kl: 19:08:35
Tanja skriver:

Men herregud.. är det bara okej om killen är äldre?? Så sjukt... menar jag tycker Bill är snygg och jag är 4 månader äldre än honom. Peddo varning på mig med då antar jag?`



ah du är grym Mirre!

2008-06-10 Kl: 21:05:46
URL: http://tanja.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0