Fy fan! Den bästa spelningen p

MMS

Fy fan! Den bästa spelningen på länge, Bills röst var perfekt dom bara körde på, lekte som fasen på scenen. Jag fick ett astmaanfall i andra låten ''letzte tag'' det ända jag minns från det är att alla svenska fansen hjälpte mig och sa till vakten, själv var jag helt väck och yr. Jag blev bortburen på en brits till ett ställe utomhus där dom kollade mig snabbt sen var jag ok igen och gick tillbaka med emelie (en läsare här) vi missadehalva letze tag och halva LDS. Vi stod precis vid scenen, dansade, hoppade och skrek. Helt underbart jag har massor av videos bla när Tom juckar med sin Gibson. Värmen har inte lagt sig än, vi har pratat om konserten jätte mycket nu i bilen, vi är på väg till nijmegen och till vårt hotell där vi ska sova gott och länge! Hörs i morgon babes. Love /MIRRE


S skriver:

fan vad härligt att höra!

kul att det blev en sådan lyckad spelning -

bortsett från astmaanfallet ;)

2008-06-14 Kl: 00:18:06
marie skriver:

shit! du måste lägga upp allting :D gud va avis jag blir, jag vill också se Tom live!

ha det bra :)

2008-06-14 Kl: 00:48:43
isabelle skriver:

vad kul ni verkar ha haft :D

längtar tills du lägger upp videorna :D

2008-06-14 Kl: 08:43:54
L skriver:

du inser väll att jag är riiikigt avundsjuk haha

2008-06-14 Kl: 13:08:41
Lena skriver:

Åh, stackarn som skulle få ett astmaanfall mitt i allt! trots det så är jag gryymt avundsjuk!

hoppas ni har det skoj! :)

2008-06-14 Kl: 13:19:03
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/
emmelie skriver:

Underbart! Synd med din astma bara "/

2008-06-14 Kl: 14:22:08
URL: http://emmelieholmberg.blogg.se/
Iza skriver:

Tjena Mirre! Jag var också i Dortmund (sittplats)och jag håller med på allt du skrev om konserten, den var helt obeskrivligt bra! Det går inte att förklara i ord, det måste upplevas :D En aning för höga skrik då man ibland fick anstränga sig för att höra Bill, men de funkade för de mesta. Jag och min kompis träffade flera svenska fans men vi såg aldirg dig och dina kompisar (MÖJLIGEN kan vi ha sett er, kände igen en av dina kompisar på bilden längre ned)

Tur att det gick bra med din astma attack iaf :) Det såg läskigt ut uppifrån hur vakterna drog ut en efter en av svimmade fans där nerifrån..



Hoppas ni får en lika bra konsert i Nijmegen!

2008-06-14 Kl: 16:00:37
Linnéa G.K skriver:

jag säger bara en sak, fan va avis jag är på dej.. =P

fast snart tska jag till Genéva, så då är det min tur!! =P haha

2008-06-14 Kl: 20:25:21
URL: http://lgk.blogg.se/
Emelie skriver:

Konserten var helt otrolig! Kan fortfarande inte riktigt fatta att jag var där.. <'3

2008-06-15 Kl: 15:12:00
URL: http://www.emerie.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0