Fredag

Snaart ska jag bege mig in mot stan.. Tirres mamma kör oss ner till bussen som ska ta oss till Sthlm men först ska vi inom maxi och handla lite färdkost. Jag vet inte vad jag ska säga, men jag ser inte speciellt mycket framemot denna tävlingen kanske för att jag inte tränat som jag ska. Jag har iallafall snart packat klart. Igår var allt skit kul, vi va först hos Sing och käkade där, sen körde vi vidare till Marky och var där hela kvällen.. Just nu mår jag bara cp, fick nyss massor av kenza på msn, blöö säger jag bara! Men jag ska vara glad ändå rätt svårt bara. Kenza, vi ska klura ut något!?
Musik i bloggen, någon som frågade, jag vet inte hur man gör det, tyvärr! Det var en vän som fixade det till mig.. OCH FÖRLÅT, bilderna på Bill.. Jag vet att dom inte är "nya" jag har aldrig sett dom innan och då är dom nya för mig!

/MIRRE

Anna skriver:

Tävlingen kommer nog gå bra! :)

Men vad menar du med att kenza skickade en massa på msn? Vad är det ni ska klura ut?

Gillar din blogg föresten!

2008-06-06 Kl: 12:11:46
Johanna skriver:

Bwt musikspelaren funkar inte längre, de slutar göra det ibland men jag kan fixa en ny på en annan sida där dem funkar om du vill det :)

2008-06-07 Kl: 16:27:51
URL: http://jonaya.blogg.se/
nnie skriver:

MEN HALLÅ! vad är det ni ska klura ut? har man sagt A måste man säga B

2008-06-09 Kl: 20:55:26
amanda skriver:

haha, du varför skriver du om något som du ändå inte tänker berätta, lågstadie varning.... väx upp.



BTW så börjar det bli lite peddo-varning på dig mirriz. hur gammal är du liksom? 21? och är kär i 18 åriga lilla Bill, är inte det liite äckligt?



nej... du är allt lite stalker du :D

2008-06-09 Kl: 23:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0