En dag kvar!

Vill börja med att säga att mina bästa "Tom bilder" finns HÄR, ungefär på mitten av sidan. Dom är från klubb spelningen i Toronto (Kanada)! Idag har jag faktiskt inte så jätte mycket att fixa innan jag åker, därför jag jag ta de lugnt, ska bara till stan och köpa lite grejs sen hämtar Carlsson mig här vid halv 5. Som jag längtar tills i morgon när vi ska åka och ikväll också för den delen till jag är framme hos Kenza...

jag köpte fler TH bilder i Paris, sådana bilder som jag fotade en gång som hänger uppe på min vägg, minns ni? Jag fick jätte många jag inte har och inte så många som jag redan har, men Cici och Sora skulle ha några också dom ville ha varsitt paket och där är endast tre stycken bilder i ett men eftersom där fanns några som jag redan hade så får dom lite bonus.. Snäll jag är va? :p nu ska jag upp och käka frulle, har inte så värst mycket hemma dock men jag är ju alltid på resande fot nu för tiden så det är inte lönt att köpa hem en massa.

/MIRRE

emelie skriver:

kul med Grekland! ska oxå dit.

2008-06-25 Kl: 12:12:36
URL: http://tjuvbloggat.blogg.se/
Anonym skriver:

Kan du inte berätta hur du lärde känna Kenza? :)

2008-06-25 Kl: 12:24:05
Anonym skriver:

Bor du själv eller bor du fortfarande hemma? Ha så kul på kreta!

2008-06-25 Kl: 12:29:05
Daniel skriver:

Hej Mirre, hoppas allt är bra, fasen vad skönt att det snart bär av, ha det underbart!

2008-06-25 Kl: 13:19:51
URL: http://pappsen.blogg.se/
Malin skriver:

Kan du göra bloggdesign? :)

2008-07-01 Kl: 13:58:24
URL: http://malinsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0