Fredag (Kreta)

Halloooo everybody!

Vi har nyss kommit fran poolen, vi har legat dar hela dagen, i gar blev det fest igen med massor av goda drinkar bla en med bacardi razz och en strawberry daquiri, forst var vi inne pa eclipse och forfestade lite, dar ar jatte mysigt och bartenderna ar jatte trevliga. Senare gick vi till Splendid och skakade rumpa dar traffade vi en svensk kille som vi dansade och pratade lite med.

Vi ska snart ivag och kaka sen kolla pa matchen, det ar ju tyskland idag forfan! Ikvall blir det lugnt (tror jag) for sen i morgon skulle vi checka en klubb som heter Milos. Igar fick Kenza syn pa ett spoke tydligen, haha jag sov och hon var skit radd, hon berattar antagligen historien i sin egen blogg!

Har redan lite hemlangtan, speciellt efter min kara dator.. Hur kan man ha de? Nar jag kommer hem ar iallafall Celine i Skane och vantar pa mig.. Nu ska vi glida vidare! Hors i morgon!
Forresten, nagon som undrade vad jag heter egentligen och det ar Maria. :)

Massa kramar /MIRRE

M skriver:

Matchen är imon :p

2008-06-28 Kl: 18:49:56
isabelle skriver:

maria? oj, jag trodde du hette miranda xD haha.

jag vet inte varför, men trodde det eftersom du kallas mirre. tyckte det lät som miranda lite xD

men maria är jättefint namn tycerk ajg :)

2008-06-28 Kl: 19:07:10
Felicia skriver:

Tyskland spelar imorgon ju :P

2008-06-28 Kl: 20:39:00
Gabbi skriver:

Åh vad kul ni verkar ha det!:D Läskigt med det dära om spöket :o Läste om det! :o

Åh maria som är så fint namn :) föresten min mamma heter det och jag i efternamn :) Gillar det namnet mycket :D (Y)

2008-06-28 Kl: 21:15:33
URL: http://muppkon.blogg.se/
Anna skriver:

oh! vill ju va me er nu^^

men e inte matchen imorgon??

e inte så insatt så jag vet inte

2008-06-28 Kl: 23:38:31
Sora skriver:

Heeeeeeej! Nu är jag hemma i Sverige hoohoho. Tkr du med kan komma hem nu STEN saknar dig en del STEN jaja, låter som ni har det bra i alla fall :D So najs. Faan asså jag blev sur på de nya USA datumen haha, ackak. BAGGE

2008-06-29 Kl: 01:36:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0