Lordag (Kreta)

Vi vaknade vid 10 av att en javel holl pa att flytta mobler antagligen i rummet bredvid oss.. Vi blev riktigt sura eftersom vi ville sova till minst 11. Men nu ar vi uppe iallafall och har precis kakat frulle, det blev flingor och nutella mackor. Kenza kopte en badmadrass som hon ska ha och flyta pa i vattnet, jag ar san mes jag vagar inte. Hatar havet! Igar kvall spelade vi minihgolf pa ett jatte mysigt stalle, dar var 18 banor och det tog typ en och en halv timme, Saki, Bill, Tom och en hemlig kompis Maja var med och spelade, Saki looooosade och Maja dog, Bill och Tom sprang ivag.. Kenza vann med 10 p. Den sista banan var svarast.. Haha helt sjukt konstiga banor. Forresten spoket kom inte och halsade pa i gar natt.. Skont va? Haha!

Idag blir det en hel dag pa stranden, vi tankte ligga och slappa ratt lange eftersom vi gick upp sa sent. Ikvall tror jag det blir utgang men forst ska vi kolla pa matchen, jag som trodde den var i gar men det var ju bara for den svenska bartendern sa de att det skulle vara match i gar sa trodde vi ju att det var Tyskland mot Spanien men det var tydligen ikvall. Utgang idag blir nog till Mylos eftersom vi inte har varit dar an och vi vill dit! Splendid ar vi redan trotta pa for ingen av killarna visar respekt, dom ar bara pa och klanger. Not nice!

Forresten sa har vi nog glomt att saga att allt ar nu bokat till Schweiz, vi valde ett tre stjarnigt hotell som lag valdigt nara arenan dar TH ska spela. Jag har inte fatt hem konsertbiljetterna an, borjar bli lite nervos men om jag inte har fatt hem dom tills jag kommer hem fran Kreta sa ringer jag till som och hor med dom nar dom kommer.. Det star att man ska fa dom minst en vecka innan spelningen och det hoppas jag verkligen! Nu ska vi ner och steka lite, ska bli gott med sol och frukt.. Ha en fin dag! Jag horde att det regnar i sverige, stammer det? Fy sa trakigt isafall.

Kramar pa er! /MIRRE

isabelle skriver:

det är pissväder här!

ni valde verkligen bra datum att resa bort :P

2008-06-29 Kl: 11:32:33
Sofia skriver:

Vadå Bill och Tom? Hur stora är oddsen att ni möter på folk som heter så?

2008-06-29 Kl: 11:50:13
URL: http://remind.blogg.se/
Louise skriver:

Najs blogg =)

2008-06-29 Kl: 12:07:57
URL: http://denperfektaresan.blogg.se/
Emilie skriver:

Idag är det 25 grader och sol :) Men det har varit lite ostadigt..

2008-06-29 Kl: 12:33:52
URL: http://emiliees.blogg.se/
Mirre skriver:

Det är varmt här i sverige! I stockholm iallafall :p

2008-06-29 Kl: 12:39:33
URL: http://mirres.webblogg.se/
Sora skriver:

hahaha det e bra att du har koll på fotbollen Miir ;) HA DET BBBRRRAAAAAAAAAAAAAaa

2008-06-29 Kl: 13:24:45
Hanna skriver:

Här hos mig regnar det inte... men det börjar väl om nån timme. x(

Lycka till med resan till TH konserten! ^^

2008-06-29 Kl: 14:35:46
Maja skriver:

Hejsan Maria ( mirre ) vilket fint namn du har =). Jag önskar att jag också var på Kreta eftersom det är ju så fint väder där! :). Du har en superfin blogg. Och kenzas också såklart! Jag läser era bloggar varenda dag och jag önskar att min var lika bra. Men kika gärna in på min blogg och kommentera! majjjaa.blogg.se, kram på dig Mirre och Kenza!<3

2008-06-29 Kl: 17:38:02
URL: http://majjjaa.blogg.se/
Anonym skriver:

jag gissar på att du har beställt dom från biljettnu eller vad det hette?

2008-06-29 Kl: 17:50:11
M skriver:

hm..lite misstänksamt det där med tom & bill..dom råkar väl inte vara the kaulitz twins? ;O

2008-06-29 Kl: 18:36:38
Hanna skriver:

Härligt, ni verkar ha tajmat resan bra! :)



Vart köpte ni era biljetter? Skulle blir himla glad av att få veta, ska eventuellt dit men har bara hittat en sida som verkar ganska oseriös. Hm.

2008-06-29 Kl: 19:57:58
URL: http://hannats.blogg.se/
Linnea skriver:

host... vem fasiken heter Tom & bill?! 8DDD

2008-06-29 Kl: 22:08:36
URL: http://linyjay.blogg.se/
Irma skriver:

menar du självaste Tom och Bill Kaulitz från Tokio Hotel och deras bodyguard Saki?

2008-07-01 Kl: 12:06:04
Anonym skriver:

Konserten i Geneve är 2/7 enligt Kenza.

Idag är det den andra Juli och ni är i Kreta?

._."

2008-07-02 Kl: 16:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0