Träning


Hej alla glada!

Kom nyss hem från stan, varit iväg hela dagen och shoppat med mamsen och mormor.. Vi käkade även på asia kock, älskar deras mat och personalen är super trevliga! Idag shoppade jag lite blandat, som jag behövde; nagellack (grönt och blått), en svart tröja, läppglans och lite annat smått smink och så köpte jag även ett par gummistövlar på rean på dinsko super snygga svarta. Det är ju bra att ha när det blir lite kallare snart framåt hösten.

Ikväll blir de träning med Eliin, ska bara slänga i mig lite mat och städa undan på mitt rum. Mamma köpte Live aus Berlin idag, kollar på den justs nu! Sjukt bra.. Äntligen ser man den på stor bild och inte bara på datorn, haha! För er som inte vet så är det Rammstein live i Berlin 1998! Sorry för jag inte bloggade innan men som sagt så var jag istan hela dagen.. Ha en jätte bra kväll, det är ju fint väder. Iallafall här nere i Skåne!

Kramar på er /MIRRE



Richard Z. Kruspe von Rammstein

Annika skriver:

Härligt med fint väder! Men här uppe i norrland - haparanda är det verkligen inte nå fint väder nej, skit väder! regn, regn och åter igen regn ;/ men ihelg ska det tydligen vara fint väder och precis då åker jag bort över helgen, höh ren otur!

2008-07-22 Kl: 18:05:35
URL: http://styrkvinna.blogg.se/
Elin.J skriver:

Haha jag bor också upp i norrland, eller jämtland då, och jag har faktiskt fått informationen om hur kasst vädret där uppe är nu! men som tur är så är jag för tillfället i skåne jag med så jag måste hålla med dig om det och säga att vädret är satans super :D

2008-07-23 Kl: 00:36:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0