Torsdag




Heey mina vänner!

Sitter här hos min pappa, vaknade för någon timme sen. Har bara käkat frulle och kollat lite på Oprah och Rachel Ray.. Älskar dom programen! Ohh, i morgon är det tjejmiddag hos Emelie, jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig alls, får se om jag hittar något istan idag ska nämligen dit med min syrra (om hon vaknar någongång). Dagen efter fredag åker jag direkt till Sora och sover där tills söndag, tar med min dator så jag kan uppa mycket i bloggen också! Vi ska ha mysis kväll på lördag sen ska vi väl in till Åhus och kolla läget, Cici och hennes kompis ska också dit så vi får träffa dom med.. Många frågar hur man läser mina gamla inlägg, det gör ni genom att klicka på dom olika kategorierna så kommer ni till alla inläggen, jag tog bort "arkiv" ur min lista för att det skulle se lite snyggare ut, men som sagt så kommer ni till dom gamla genom kategorierna. NU ska jag in och väcka syrran!

Puss och kram /MIRRE

Bastille Dayx7
Bill i Paris


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0