Torsdag


Hallo!

Känns som om jag är uppe i "ok" tid idag! Jag var så illa tvungen för idag ska jag ner till stan och träffa Carlsson och lämna pengar till han som jag är skyldig sen ska jag träffa Stoffe och kolla tatuerings tider till han, han ska nämligen tatuera sig antagligen på underarmen, hur snyggt är inte det? Och den ska vara Iron Maiden inspirerad.. Den kommer bli riktigt snygg. Nu har jag nyss käkat frulle, två mackor med massor av gott på och en stor kopp té, min hals är inte bättre och det behövdes verkligen lite varmt, fast att man sitter och halv svettas nu, duschen kanske? Jag såg Tokio Hotel TV innan jag gick och la mig i natt, det var härligt att se som vanligt, speciellt med allt från Parc des Princes man drömmer sig tillbaka, jag satt och hade tårar i ögonen vid "An Deine Seite" det var helt underbart att se det live, med andra stämman gör det låten ännu bättre! Killarna är naturbegåvningar, jag kan inte vänta längre tills deras nya skiva släpps, det sängs ju att den ska komma innan Jul! Ohh, nu är det två dagar kvar tills jag och Kenza ser dom live. Nu såg vi även att det ska bli lite finare väder (blixt och regn vädret flyttas en dag framåt) så det blir nog att vi köar ändå!

Nu måste jag snart hoppa in i duschen sen bege mig ner till stan med min mini bil, kl halv 6 ska jag hämta upp Kenza i stan sen blir det en snabb runda på väla eftersom jag varit riktigt slö denna veckan och inte fått gjort ett skit så får jag köpa allting idag (dagen innan)..  Igår rollade jag med Sora hela dagen? Ja iallafall ifrån 5 till sent i natt.. blir väl att man fortsätter på den storyn i framtiden då! Det är så underhållande när man inte har något att göra.. Haha! När jag gick och la mig zappade jag fram "family guy" synd att jag inte kollar på det oftare för det programet är riktigt roligt, låg i sängen och skrattade för mig själv.. Nej nu måste jag ta tag i mig själv och gå in i duschen! Oh, en sak till vi har ny design på vår TH blogg gå och och kolla på http://tokiohotel.blogg.se Den är supersnygg..

/MIRRE


Andrea skriver:

den nya designen va skitsnygg!

2008-07-10 Kl: 12:47:40
URL: http://anndreaa.blogg.se/
Sora skriver:

Coolt med en tatto där! Som Billlii,.. XP Ouuf, aa vårt rollplay var mkt kul igår !

2008-07-10 Kl: 13:17:17
URL: http://sorax.blogg.se/
xMiXEDCANDY skriver:

Albumet ska komma tidigt 2009. David jost har sagt det i intervjuer, haha. Sry mirre, nu får du vänta längre!

2008-07-10 Kl: 14:01:03
URL: http://xmixedcandy.blogg.se/
Camilla skriver:

Ha så kul på resan :)

2008-07-10 Kl: 15:28:03
URL: http://camillaaggeborn.blogg.se/
amanda skriver:

är du och kenza systrar?

2008-07-10 Kl: 16:33:47
Jasmine skriver:

Hoppas ni får en underbar dag då ni ska se TH live <33 Kram Jasmine!!



ps. Titta JÄTTEGÄRNA in i min blogg och lyssna på en cover jag sjunger,hade dock influensan vid inspelningen :S. Men säg jättegärna vad du tkr <33

2008-07-10 Kl: 18:43:53
URL: http://problematicgirl.blogg.se/
jonna skriver:

amanda : neej kenza och mirre är inte systrar.

2008-07-10 Kl: 18:53:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



RSS 2.0